Faină noua campanie HORNBACH

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Clipul de mai jos – via HORNBACH – ai impresia că te va impresiona până la lacrimi. Mesajul e unul puternic – Trăiești. Mai știi cum e? – fundalul sonor e unul melodramatic, dar conținutul, ei bine, conținutul te face să râzi :)).

hornbach

Partea cea mai faină însă, e că nu pierzi mesajul acela care sugerează că trebuie să nu uiți că ești în viața (chiar și atunci când îți faci de lucru în grădină), dimpotrivă, parcă atunci când îl vezi pe simpaticul personaj din reclamă, cum se chinuie să răzbească prin pietre și bălți, te simți dubios de inspirat. :))

Ei, din punctul meu neavizat de vedere, cam despre asta e vorba într-o campanie cu adevărat reușită. Că nu mă dau specialistă, dar dacă ceva amuzant, poate să îți atingă într-o oarecare măsură și coarda sensibilă, trebuie că e de bine, nu? Sau nu?

Ia mai bine vedeți clipul și spuneți ce credeți voi:

https://www.youtube.com/watch?v=fWRrsbUA4Ag

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Faină noua campanie HORNBACH”

  1. Pingback: De citit în weekend

  2. Mi se pare o reclama dizgratioasa ,de prost gust care nu ar trebui difuzata in mijlocul zilei ( tinand cont de faptul ca exista si audienta mai tanara). Nu cred ca este simpatic sa vezi posteriorul unui batrain in prim plan. Pe mine m-au pierdut de client oricum!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)