72% dintre români au probleme dentare conform GSK Consumer Healthcare

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

GSK Consumer Healthcare lansează cea de-a V-a ediție a campaniei Zâmbește România, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății Orale (zi care a fost pe 20 martie).

Susținută de Aquafresh, Sensodyne, Parodontax și Corega, campania are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România.

În cadrul campaniei din 2016, Căpitanul Aquafresh, personajul principal, va recruta 50.000 de agenți 00Carii – consumatori de toate vârstele care își propun să urmeze cei trei pași ai îngrijirii orale:

  • Se spală pe dinți de două ori pe zi
  • Merg la medicul dentist în mod regulat
  • Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată

De asemenea, cu ocazia acestei campanii, GSK Consumer Healthcare a comandat un studiu care analizează cum stau românii cu igiena orală; studiu din care reiese, pe scurt, că românii folosesc mai multă pastă de dinți, chiar dacă merg mai rar la dentist și că 72% dintre ei au probleme dentare (față de 80% în 2012). 

Personal, sper ca rezultatele din infograficul de mai jos să se îmbunătățească de la an la an, iar „Zâmbește România” să continue să contribuie la această ispravă. Că România chiar are nevoie să zâmbească. Și la propriu și la figurat.

GSK Consumer Healthcare a comandat un studiu care analizează cum stau românii cu igiena orală,

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)