GSK Consumer Healthcare lansează cea de-a V-a ediție a campaniei Zâmbește România, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății Orale (zi care a fost pe 20 martie).
Susținută de Aquafresh, Sensodyne, Parodontax și Corega, campania are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România.
În cadrul campaniei din 2016, Căpitanul Aquafresh, personajul principal, va recruta 50.000 de agenți 00Carii – consumatori de toate vârstele care își propun să urmeze cei trei pași ai îngrijirii orale:
- Se spală pe dinți de două ori pe zi
- Merg la medicul dentist în mod regulat
- Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată
De asemenea, cu ocazia acestei campanii, GSK Consumer Healthcare a comandat un studiu care analizează cum stau românii cu igiena orală; studiu din care reiese, pe scurt, că românii folosesc mai multă pastă de dinți, chiar dacă merg mai rar la dentist și că 72% dintre ei au probleme dentare (față de 80% în 2012).
Personal, sper ca rezultatele din infograficul de mai jos să se îmbunătățească de la an la an, iar „Zâmbește România” să continue să contribuie la această ispravă. Că România chiar are nevoie să zâmbească. Și la propriu și la figurat.