Enel lansează E-Light pentru internauți

NOU: precomandă cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și primești și un autograf.

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Enel a lansat E-Light, primul pachet de furnizare a energiei electrice, dedicat persoanelor din mediul online:

E-Light are o structură simplă și transparentă, cu un abonament în valoare de 0,1 lei / zi / loc de consum, indiferent de volumul de energie consumată, plus un preț al energiei electrice de 0,162 lei / kWh (162 lei / MWh), care este constant timp de doi ani de la semnarea contractului. La acest preț, se adaugă tarifele reglementate de către ANRE – servicii de transport, sistem și distribuție, cogenerare, certificate verzi, accize și TVA.

Pentru a avea acces la oferta E-Light, clienții trebuie să activeze debitul direct și factura electronică, precum și să utilizeze platforma web MyEnel drept principalul serviciu de asistență pentru clienți. Există, de asemenea, o linie dedicată gratuită – 0800 07 07 01, pentru clienții de pe piața liberă.

Astfel, pentru un consum lunar de 100 kWh, factura lunară a unui client cu abonamentul E-Light este cu 6% mai mică decât cea a unui client de pe piața reglementată cu „Monom cu rezervare” (zona Muntenia), cea mai uzuală ofertă de pe piață reglementată, disponibilă în întreaga țară. Odată cu creșterea procentajului CPC din tariful reglementat, această diferență va evolua în beneficiul clientului.

E-Light marchează un nou pas făcut de către Enel în vederea digitalizării pe piața românească, după ce a fost prima companie de electricitate care a lansat factura electronică la nivel local, a lansat o aplicație mobilă pentru clienți și a implementat unități de tip self-care. Mai mult decât atât, ca parte a procesului de digitalizare, Enel lucrează în mod constant pentru a simplifica procedurile și pentru a oferi alternative practice, facile, clienților săi. De asemenea, compania se concentrează pe îmbunătățirea parcursului clientui în procesul de contractare și oferirea de alternative digitale în locul canalelor tradiționale de contact.

enel

Oferta este valabilă până la 31 mai 2016, doar pentru consumatorii casnici. Mai multe informații despre E-Light sunt disponibile aici.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)