Screen Native, ca să începem direct, este noua agenție digitală lansată la apă de Mugur Pătrașcu, un personaj care mie îmi este simpatic la modul corespunzător :D Și, ca să explic partea cu șaormica (băgată ca un derbedeu de la peluză ce sunt), comunicatul oficial zice așa: ”este o agenţie full service, digital at the core, cu posibilităţi de expresie determinate de un nou tip de consumator, cu soluţii reale şi relevante pentru clienţi”.
Hai să vă mai dau o zicere a lu Mugur, care explică în mare măsură (pentru cei care vor să înțeleagă, desigur) cu ce gânduri pornește agenția la drum.
Screen Native se consideră a fi o agenție mică
Care-i avantajul unei agenții mici în contextul actual? După cum urmează, în cuvintele aceluiași Mugur Pătrașcu.
Consider că, la ora actuală, agenţiile mici au un avantaj solid, întrucât procentul de specialişti care determină produsul din echipă este considerabil mai mare, faţă de grupurile mari, unde procesul se desfăşoară amorf şi inflexibil. Am decis să abordez curajos lucrurile şi să reinventez agenţia de comunicare. Astăzi, în oraş, sunt 20 de oameni care, individual, pot face faţă oricărei agenţii mari, în orice pitch, pe orice miză. Valoarea individuală asezonată cu o echipa mică şi flexibilă va fi de multe ori, în viitor, soluţia pe această piaţă.
Iar pe partea de istoric personal (ca să nu zic CV) al fondatorului agenției, avem așa:
Mugur a fondat în 2006 agenţia de digital iLeo, cea mai mare agenţie digitală, după cifra de afaceri din România, trei ani la rând şi în top trei agenţii digitale în zona de strategie şi creaţie în ultimii 8 ani. În 2014, a vândut participaţia iLeo grupului Leo Burnett România şi a preluat funcţia de Digital Director în Leo Burnett Group.
Acestea fiind zise, urez succes lucrărilor Screen Native! Care succese, desigur, merită udate din când în când la o bere :D
2 thoughts on “Screen Native, o agenție șaormică digitală :D”
O agentie calumea in Romania cred ca ar fi aia care s-ar orienta pe colaborari inclusiv in afara Capitalei. Se pune prea mult accent pe campanii in Bucuresti. Trebuie si restul oraselor sa fie mai pregatite, dar asta e alta discutie.
Da și nu. Da în sensul că – știi deja – noi la Kooperativa 2.0 încercăm să ducem campanii și în afara Bucureștiului. Nu în sensul că de multe ori se întâmplă ce ai zis tu în a doua parte. Și nu este o altă discuție, sunt complementare :)