Cum e numărul 15 în ani de agenție? Copilărie? Adolescență? :)) În fine, ideea e că agenția de publicitate United a împlinit 15 ani, iar eu profit de ocazie și le urez „La cât mai mulți!”. Și-n caz de vreți detalii despre United și ce-a făcut de când s-a înființat, le aveți mai jos. :D
United, agenție de publicitate full-service, aniversează 15 ani de proiecte pe piața din România. Cu peste 2500 de campanii de marketing și comunicare concepute și implementate pentru companii locale și multinaționale, organizații non-guvernamentale și instituții, United are o expertiză vastă pe piața românească.
United a organizat evenimente de lansare pentru mai mult de 50 de branduri, dintre care 12 centre comerciale. Agenția este unul dintre liderii în marketing-ul pentru centre comerciale în România, având experiență notabilă și în retail, real estate, turism, FMCG, servicii financiare. Pornind de la ideea că marketing-ul şi branding-ul sunt motoare ale profitabilității, United a conceput o metodă de branding proprie, numită 3D Brandsense®.
Pentru mall-uri, United a dezvoltat o metodologie proprie de marketing strategic, în vederea creșterii profitabilității: mallketing®. În portofoliul agenției intră inclusiv cea mai mare deschidere de centru comercial din afara Capitalei, cu 230.000 de vizitatori în primul weekend, la Maritimo Shopping Center din Constanța (2011). Totodată, United este prima agenție de publicitate full-service din România care a inițiat și organizat un festival internațional de scurtmetraj, Comedy Short Film Festival, în 2015.
În 2016, United are un plan de investiții de peste 200.000 de lei pentru dezvoltarea unor produse noi de marketing, realizarea unor studii de piață ample și implementarea unui program informatic complex de gestionare a activității agenției.
Agenția oferă servicii integrate: consultanță în marketing, creaţie, branding, producţie audio/video, digital, organizare evenimente B2B şi B2C, planificare şi media buying. Divizia de PR oferă, la rândul ei, servicii de strategie, consultanță, relații cu presa națională și locală, management reputațional, comunicare corporate și comunicare de criză.