Interesant proiectul dupanoi.ro realizat de Coca-Cola HBC Romania

NOU: precomandă cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și primești și un autograf.

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Așa, ca punere în context, există două categorii de branduri mari: cele care fac ceva și cele care nu fac ceva. Numitorul comun al celor două categorii este că nimeni un le pune pistolul la cap să facă ceva. Dar, totuși, unele aleg să facă asta.

Par egzamplă, dupanoi.ro realizat de Coca-Cola HBC Romania. Puteau să nu facă siteul ăsta? Desigur. L-au făcut? Firește. Ce înțelegem noi de aici? Fiecare ce vrea și ce poate, of course.

dupa noi

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)