Ropharma a câștigat titlul de „Most trusted Brand for Kids” la Gala Forbes – Brands for Kids, organizată de revista Forbes România pe data de 8 decembrie 2015.
Revista Forbes România, împreună cu compania D&D Research au realizat, pe baza unui studiu la care au participat 1000 de mămici, un top al încrederii, care, spun reprezentanții celebrei reviste internaționale, ”poate fi semnalul de început al unui alt gen de competiţie: al responsabilităţii și adecvării la cerințele familiei românești. Pentru că a produce şi a pune în vânzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială”.
Astfel, pentru colectarea datelor s-au luat în considerare trei factori – încredere, calitate și siguranță, iar eșantionul de respondenți a fost reprezentat de mame din mediul urban, cu vârsta între 22 și 35 de ani.
În cadrul Galei Forbes – Brands for Kids au fost premiate primele 16 branduri din clasamentul rezultat în urma acestei cercetări.
Ropharma a câștigat încrederea mămicilor din țară prin produse precum: gama Vitalact, Activit Colostru Premium, Activit Probiotic Junior, Activit Polivit Junior, Vitagrapes Fier, Memogink, Activit Calciu, Lactaza Junior sau Activit C.