Cum să te cheme Vikingul Săltăreț ca agenție de turism? :))

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Am căzut din întâmplare pe oferta agenției de turism Vikingul Săltăreț pentru la vară pentru litoralul românesc. V-ați prins, da? Un viking, care mai este și săltăreț ne oferă sejururi pe litoralul românesc :)) Mi s-a părut îndeajuns de amuzantă faza ca să v-o raportez acilea pe blog. Cu mențiunea că este pentru prima dată când aud despre agenția asta, nu știu a cui este și de astea și nici nu m-am uitat corespunzător pe ofertele alea, căci nu aia e ideea.

Ideea, după mintea mea, este că un branding mișto făcut și (din câte am văzut, în goana mouseului pe siteul agenției) declinat cum se cuvine incusiv la nivel de ton of voice uite că atrage atenția. Mă rog, așa s-a întâmplat în cazul meu, nu știu voi cum sunteți :)

Dap, giful de mai jos este de pe siteul lor :))

output_gnpGmR

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)