Coca-Cola te invită să faci pe cineva fericit de sărbători

Am auzit că la tv au început reclamele cu Moși Crăciuni și zurgălăi, prin orașe s-au aprins beculețele de sărbători și s-au deschis târgurile de cadouri. E clar, vin sărbătorile, motiv de mare enervare pentru cei mai grumpy de fel și de imensă bucurie pentru alții.

În această perioadă, Coca-Cola derulează campania„De Crăciun, fă pe cineva fericit!” și te invită să te alături Caravanei lui Moș Crăciun. Uite-așa:

Caravana lui Moș Crăciun păstrează tradiția și ajunge și anul acesta în România, unde va sta timp de aproape patru săptămâni, în perioada 30 noiembrie – 24 decembrie. Caravana pleacă din București și oprește, în călătoria sa plină de surprize, în alte 4 orașe din țară, conform programului:

  • București – 30.11.2015 – 01.12.2015, Piața Universității, între orele 10:00 – 22:00
  • Craiova – 03.12.2015 – 04.12.2015, Craiova Electroputere Mall, între orele 15:00 – 21:0
  • Timișoara – 06.12.2015, Timișoara Iulius Mall, între orele 14:00 – 22:00; 07.12.2015, Timișoara Iulius Mall, între orele 15:00 – 21:00
  • Brașov – 09.12.2015 – 10.12.2015, Piața Sfatului, între orele 15:00 – 21:00
  • Iași – 12.12.2015 – 13.12.2015, Piața Palatului, între orele 14:00 – 22:00
  • București – 18.12.2015, Promenada Mall, între orele 15:00 – 21:00; 19.12.2015, Promenada Mall, între orele 13:00 – 22:00; 21.12.2015 – 24.12.2015, Piața Universității, între orele 10:00 – 22:00

Astfel, pentru că înțelege cât de importantă este experiența Caravanei pentru consumatorii săi, anul acesta, Coca-Cola aduce primul Pop-up Store de Crăciun cu obiecte de colecție și accesorii inedite.

Pentru orice produs cumpărat din Pop-up Store, Coca-Cola donează contravaloarea sa cauzelor susținute de Fundația Make-A-Wish România. Fiecare achiziție va reprezenta, astfel, un cadou pentru cei dragi și o dorință îndeplinită pentru un copil.

Mai mult, participanții la Caravană vor avea ocazia unică de a construi imaginea universală a lui Moș Crăciun. Fiecare poate fi parte din experiment lăsându-și aici fotografia.

În plus, anul acesta, Coca-Cola le oferă șansa consumatorilor să interacționeze cu Moș Crăciun, prin intermediul unui serviciu online ce va fi disponibil începând cu 15 decembrie. Prin introducerea numelui și a numărului de telefon, aceștia pot lua legătura cu Moș Crăciun sau îi pot surprinde pe cei dragi cu un apel din partea acestuia.

a7712dcc-3fc3-46d4-b910-d542e3df60b6

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: