Heineken® a realizat primul selfie din spațiu

NOU: precomandă cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și primești și un autograf.

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Pentru a marca parteneriatul cu franciza James Bond, Heineken® a realizat primul selfie din spațiu în data de 5 noiembrie. Intitulat „Spyfie”, acesta a avut loc in timpul unui eveniment exclusivist la care au participat peste 200 de invitați speciali, în Hoover Dam, Nevada, USA.

Pentru a crea ineditul “Spyfie”, Heineken® a lucrat în parteneriat cu specialiștii în imagine satelit de la UrtheCast, folosind o cameră satelit high-rezolution, numită Deimos-2 și o cameră video cu ultra-high definition, Iris, montată pe Stația Spațială Internațională.

Orbitând la 600 de km deasupra Pământului, camera Deimos-2 a mărit imaginea pentru a capta o perspectivă aeriană inedită. Ulterior, au fost folosite tehnologii de amplificare pentru a obține o imagine individuală cu fiecare invitat în parte. Peste 200 de celebrități, câștigători și parteneri media din întreaga lume au avut posibilitatea de a distribui în social media imagini în exclusivitate a unui moment unic în istorie.

“Campania Spectre a deschis încă o dată legendara lume a lui Bond pentru consumatori, prin spotul TV care îl are ca protagonist pe Daniel Craig. Punctul culminant al campaniei a fost reprezentat de participarea câștigătorilor locali ai activării digitale la primul selfie din spațiu, Spyfie, care a adus mai aproape lumea Bond de consumatorii români,” a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Beer Brands, HEINEKEN România.

Spectre, a 24-a aventură a seriei James Bond, o producție EON prin Albert R. Broccoli, Metro-Goldwyn-Mayer Studios și Sony Pictures Entertainment, a fost lansat în Marea Britanie la data de 26 octombrie și în Statele Unite ale Americii la data de 6 noiembrie. Filmul a luat cu asalt box office-urile în aproape fiecare teritoriu în care a fost lansat, totodată înregistând un nou record pentru cea mai mare lansare din toate timpurile în Marea Britanie și cele mai mari încasări din istoria box office-ului, pe o perioadă de șapte zile.

Asocierea Heineken® cu franciza James Bond datează din 1997 începând cu filmul „Tomorrow Never Dies”, Spectre fiind al saptelea film consecutiv din parteneriat.

Spyfie main image

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)