Cât de vizibil credeți că a fost Festivalul Național de Teatru în media? Uite ce spun cei de la mediaTRUST

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Conform mediaTRUST Romania, în perioada 1 august – 6 noiembrie 2015, din totalul de 5.530 de materiale, 1.986 au fost difuzate in media online, 3000 mentiuni in social media, 169 materiale in presa scrisa, 25 materiale radio, 30 TV.

Așadar, atât de vizibil a fost Festivalul Național de Teatru în media. Iată și dovezile grafice:

5bc9fd7e-0110-4221-966d-2dcbfae50ed1 89c436fb-ecb3-4f54-a663-e7296e0a355e bde94f96-a944-4052-b584-d020fa3ca833

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)