Pentru prima dată în România, FashionUp va folosi Instagram pentru a-și promova produsele după ce Disney, Electronic Arts sau Taco Bell au testat platforma.
FashionUp va oferi câte un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le va permite acestora să cumpere de 100 de lei, dar să plătească doar 50 de lei. Campania FashionUp care se derulează pe Instagram se numește „50din100 – Shop de pe Insta! FashionUp, ladies!“ și folosește drept hashtag-uri: #50din100, #instashop și #fashionup. Prin intermediul acestora, utilizatorii pot urmări campania FashionUp și pot afla codul voucherului oferit zilnic, timp de șase zile, care le poate aduce reduceri substanțiale la cumpărături.
FashionUp s-a remarcat în cei șase ani de existență pe piața din România prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piață. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Femeile care aleg să cumpere prin FashionUp sunt preocupate de felul în care arată, sunt pasionate de domeniul fashion și de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevărat importante pentru ele.