SES Astra a făcut un studiu despre români și televizor. Iată concluziile :)

Foarte interesant studiul făcut de cei de la SES Astra despre obiceiurile românilor, legate de televizor:

  • O treime dintre romani spun ca au avut o singura varianta atunci cand au ales furnizorul de servicii TV. Acesta este cel mai frecvent raspuns la intrebarea „de ce ati ales acest furnizor?”.
  • Calitatea serviciului oferit ocupa locul al doilea intre motivele alegerii unui furnizor, fiind indicat de 15% dintre intervievati.
  • Pretul pentru serviciile TV vine abia pe locul al treilea ca importanta, mentionat de aproape 14% dintre respondenti.
  • In ordinea importantei pentru consumator urmeaza impachetarea serviciilor telecom (TV, internet, telefonie) la un pret cat mai mic, timpul scurt de instalare sau faptul ca au fost contactati de o persoana de vanzari.
  • Un sfert (24%) dintre romanii participanti la studiu au declarat ca isi doresc sa urmareasca emisiunea/filmul sau programul preferat la calitate HD.

studiu_de_piata_infografic_vf-page-001

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)