Doamnelor, haideți să vorbim despre bijuterii (cu poveste)

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Fiind o prezență nelipsită în locurile aglomerate, am putut să fac zilele trecute un experiment: am analizat bijuteriile doamnelor și domnișoarelor din metrou, de la facultate, din mall, de la diverse evenimente ș.a.m.d.

Nu trebuie să fii mare specialist în sociologie ca să observi că bijuteriile spun anumite povești sau îți creează anumite… sentimente. Și ca să ies din zona asta abstractă a exprimării pentru a mă face înțeleasă, o să o zic așa: uneori, când vezi că unele doamne/domnișoare poartă bijuterii mari și strălucitoare și parcă prea multe, îți creează impresia că vor să atragă atenția, când vezi o bijuterie mai discretă la gâtul unei femei, te gândești la un cadou sau la o poveste: poate o are de la soț, poate a primit-o când a împlinit o anumită vârstă, poate că îi plac pisicile în mod deosebit. Eu așa am gândit cât am făcut micul meu experiment de stalker. :))

Însă, unele bijuterii spun povești mai mult decât altele, lipsite de Feți-Frumoși și Ilene Cosânzene…

Să luăm, de exemplu, bijuteriile Touched Collection, care spun povești, să le numesc, diferite, cum ar fi cea a „Casei Agar” din cadrul Asociației Touched România.

Casa Agar este un centru pentru mamele aflate în situații disperate (de exemplu: riscă să își piardă copiii sau au fost victimele violenței domestice). Ele manufacturiază bijuterii, care se vând în sectorul privat (companii, bănci, fundații, corporații, etc), dar se adresează și persoanelor fizice (particulare), sensibilizate de problematica mamelor și a copiilor aflați în dificultate și situații de abandon.

Toate beneficiile obținute din comercializarea bijuteriilor (prin magazinul on line /off line la târguri și prin distribuitori), sunt și vor fi folosite în susținerea financiară a mamelor și a copiilor aflați în programul Asociației.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Doamnelor, haideți să vorbim despre bijuterii (cu poveste)”

  1. Pingback: Uite o poveste care merită citită și susținută - Cristian China Birta

  2. Pingback: Asociația Touched organizează o petrecere de Crăciun pentru copiii din programele Touched - Cristian China Birta

  3. Cand ai spus de bijuterii care spun povesti m-am gandit la cele gravate pentru ca asta imi inspira …dar unele povesti pot fi triste intr-adevar si ma bucur ca exista sansa sa schimbam asta tot cu ajutorul bijuteriilor.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)