Reușită noua campanie de promovare a înghețatei La Strada – „Taste the World”:
„Fie că vorbim despre înghețata clasică, artizanală sau despre sorbeturi fine, răcoritoare și bogate în fructe, folosim întotdeauna cele mai bune ingrediente din lume, astfel încât ceea ce creăm să fie desăvârșit. Prin intermediul noii campanii «LA STRADA. TASTE THE WORLD.» publicul este purtat direct la sursa ingredientelor, acolo unde acestea sunt cultivate cu multă experiență și tradiție, culese cu grijă și aduse în laboratoarele celor mai pasionați dintre creatorii de înghețată”, spune Oana Stincel, Marketing Manager LA STRADA.
Și că veni vorba de ingrediente, sunt trei sortimente-vedetă de înghețată: mango, vanilla și pistachio, fiecare dintre ele te poartă într-o călătorie – imaginară, ce credeați? – către diferite destinații. Destinațiile ingredientelor principale, de fapt. Astfel, La Strada Mango te trimite tocmai în India, La Strada Vanilla îți dă aripi să zbori până în Madagascar, iar fisticul din La Strada Pistachio te poartă pe tărâmul senzațiilor – gustative, bineînțeles – până hăăt, în California.
Acum, lăsând la o parte campania, mai am de adăugat ceva: Înghețata asta e a naibii de bună!