Înghețata La Strada vă invită să savurați povești din toată lumea

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Reușită noua campanie de promovare a înghețatei La Strada – „Taste the World”:

“Fie că vorbim despre înghețata clasică, artizanală sau despre sorbeturi fine, răcoritoare și bogate în fructe, folosim întotdeauna cele mai bune ingrediente din lume, astfel încât ceea ce creăm să fie desăvârșit. Prin intermediul noii campanii «LA STRADA. TASTE THE WORLD.» publicul este purtat direct la sursa ingredientelor, acolo unde acestea sunt cultivate cu multă experiență și tradiție, culese cu grijă și aduse în laboratoarele celor mai pasionați dintre creatorii de înghețată”, spune Oana Stincel, Marketing Manager LA STRADA.

Și că veni vorba de ingrediente, sunt trei sortimente-vedetă de înghețată: mango, vanilla și pistachio, fiecare dintre ele te poartă într-o călătorie – imaginară, ce credeați? – către diferite destinații. Destinațiile ingredientelor principale, de fapt. Astfel, La Strada Mango te trimite tocmai în India, La Strada Vanilla îți dă aripi să zbori până în Madagascar, iar fisticul din La Strada Pistachio te poartă pe tărâmul senzațiilor – gustative, bineînțeles – până hăăt, în California.

Acum, lăsând la o parte campania, mai am de adăugat ceva: Înghețata asta e a naibii de bună!

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)