Studiul Nesquik dă detalii despre micul dejun la români

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Cică mai mult de un sfert dintre români sar peste micul dejun, conform unui studiu recent Nielsen, citat de Nestlé Nesquik. Dintre aceștia, 65% nu au timp, iar 31% nu simt nevoia.

Sincer, aveam impresia că procentul românilor care pleacă la muncă înfometați este mult mai mare, așa că acest studiu mă face să mă simt ușurată. Nu de alta, dar îmi dă de înțeles că oamenii țării noastre au început să aibă grijă de ei. Foarte bine, dragilor, deși se poate mai bine, mult mai bine :).

Apropo de Nesquik, vedeți că noua formulă NESQUIK Opti-Start are un conținut unic de vitamine și minerale, care ajută la creșterea sănătoasă a copiilor: FIER pentru energie și putere de concentrare, zinc pentru buna funcționare a sistemului imunitar și vitamina D pentru o absorbție corespunzătoare a calciului și fosforului, acestea din urmă fiind conținute de lapte în mod natural.

Adicătelea, este bună pentru cei mici și…cei mari deopotrivă. :D

Imagine Nesquik

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)