Aur la Berlin pentru Gemius

Compania Gemius a câștigat la Berlin premiul pentru cel mai bun studiu de audiență online, acordat de IAB Europe.

Proiectul castigator e studiul gemiusAudience care foloseste in cateva tari modelul Behavioral Panel Synthesis (BPS) cu ajutorul caruia publisherii pot vedea cine sunt urilizatorii site-urilor lor pe toate dispozitivele accesate.

Premiul a fost acordat la Berlin in cursul zilei de ieri,  20 mai. Juriul a fost format din experiti in cercetarea online: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Paweł Kolenda (IAB Polonia) si Tuncay Yavuz (IAB Turcja, OMD Turcia).

Acest premiu e o mare onoare pentru Gemius, mai ales ca a fost acordat de intreaga industrie online din Europa”- spune Attila Weisz, directorul de dezvoltare gemiusAudience. “Studiul de audienta este principalul pilon al businessului nostru si necesita o multime de investitii, flexibilitate si urmarirea constanta a trendurilor. Premiul acordat de IAB Europe ne motiveaza sa mergem mai departe. Ne va incuraja sa dezvoltam produse noi, care sunt déjà in stadiu de proiect intern” adauga Attila.

iab_award_2015

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)