Compania Gemius a câștigat la Berlin premiul pentru cel mai bun studiu de audiență online, acordat de IAB Europe.
Proiectul castigator e studiul gemiusAudience care foloseste in cateva tari modelul Behavioral Panel Synthesis (BPS) cu ajutorul caruia publisherii pot vedea cine sunt urilizatorii site-urilor lor pe toate dispozitivele accesate.
Premiul a fost acordat la Berlin in cursul zilei de ieri, 20 mai. Juriul a fost format din experiti in cercetarea online: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Paweł Kolenda (IAB Polonia) si Tuncay Yavuz (IAB Turcja, OMD Turcia).
“ Acest premiu e o mare onoare pentru Gemius, mai ales ca a fost acordat de intreaga industrie online din Europa”- spune Attila Weisz, directorul de dezvoltare gemiusAudience. “Studiul de audienta este principalul pilon al businessului nostru si necesita o multime de investitii, flexibilitate si urmarirea constanta a trendurilor. Premiul acordat de IAB Europe ne motiveaza sa mergem mai departe. Ne va incuraja sa dezvoltam produse noi, care sunt déjà in stadiu de proiect intern” adauga Attila.