Cum vi se pare campania europeană „Mousse şi suc 100% – aici sunt vitaminele isteţe!”?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

De ceva vreme ne începem dimineața cu niște fructe masiv zăpăcite în blender. Adică să facem un suc de ăla mai îngroșat de fructe, care este numai bun să te energizeze înainte de a merge pe plantație (sau unde mergeți voi dimineața :D). Mai ales că, până ce ajungeți voi unde trebuie să ajungeți, frunctele alea sunt deja digerate (nu le trebuie mai mult de juma de oră), așa că feel free să băgați cafeaua de dimineață, nu vă sfiiți :))

Sunt mare fan de fructe. De altfel, una din desfătările mele când am fost prin Thailanda, a fost să atac orice formă de fruct am găsit. Aș putea duce o zi întreagă lejer doar pe fructe, mai ales că există o diversitate teribilă pe piață. Iar, dacă le transformi în suc, sunt și mai îndămânoase, ca să zic așa :)

MoussePe acest fond fructifer, a venit și informația despre o nouă campanie educaţională a Uniunii Naţionale a Producătorilor de Suc, intitulată „Mousse şi suc 100% – aici sunt vitaminele isteţe!”, care vizează conştientizarea părinţilor asupra faptului că sucurile 100% şi mousse-urile din fructe şi legume sunt un mod convenabil de a îmbogăţi cu vitamine alimentaţia familiei. Campania va acoperi cinci ţări europene: România, Polonia, Cehia, Lituania şi Slovacia.

Vă recomand să citiți și acest foarte interesant material despre ce sunt sucurile și mousse. Chiar bine realizat și plin de informații, ar merita să îl descărcați și să vă faceți timp câteva minute ca să îl răsfoiți măcar, cum ar veni.

Interesantă, din această perspectivă, cercetarea realizată de Institutul Millward Brown, ca parte din campania „Mousse şi suc 100% – aici sunt vitaminele isteţe!”.

Mamele din România sunt conştiente de importanţa fructelor, legumelor şi sucurilor 100% în alimentaţia de zi cu zi a familiilor lor. Conform răspunsurilor lor, copiii acestora mănâncă fructe (48%) şi beau sucuri (18%) de două sau de trei ori pe zi. De asemenea, 52% dintre mamele chestionate spun că le oferă copiilor legume de două sau de trei ori pe zi, iar o mamă din 10 (10%) oferă copiilor ei legume de mai mult de trei ori pe zi. Aceste rezultate indică un nivel tot mai mare de conştientizare a necesităţii de a mânca cel puţin cinci porţii de fructe şi legume pe zi.

Un alt aspect pozitiv este acela că una din trei mame din România consideră că sucul (29%) şi mousse-ul (24%) pot înlocui fructele şi legumele. Din păcate, cele mai multe respondente cred că sucul conţine zahăr (80%), îndulcitori (82%) sau conservanţi (83%). Ele îşi mențin părerea şi în ceea ce priveşte mousse-urile şi cred că acestea conţin zahăr (52%), îndulcitori (50%) şi conservanţi (47%). Mamele din România nu înțeleg că sucurile gata făcute sunt produse naturale şi cred că doar sucul proaspăt stors este natural (95%). Mai mult, ele nu ştiu că sucurile şi mousse-urile conţin vitamine. Când au fost întrebate cum anume suplimentează consumul de vitamine în alimentaţia de zi cu zi a familiilor lor, majoritatea au ales fructele proaspete ca o alternativă (71%). 29% dintre respondente oferă sucuri de fructe şi doar 5% mousse-uri din fructe şi legume. Sucurile şi mousse-urile sunt produse 100% naturale, obţinute exclusiv din fructe şi legume sănătoase, coapte, proaspete sau conservate. Producerea lor este reglementată de Uniunea Europeană, iar calitatea lor comercială este garantată prin cerinţe detaliate şi restrictive.

Ce ar convinge mamele din România să ofere în mod regulat copiilor lor sucuri şi mousse-uri gata făcute şi sănătoase? Mai mult de jumătate dintre respondente spun că au nevoie de asigurare că sucurile sunt o sursă de vitamine şi minerale (61%) şi garanţia că acestea sunt naturale (55%). Răspunsuri similare s-au obţinut şi în cazul mousse-urilor: una din trei mame vor să fie sigure că mousse-urile sunt naturale (36%) sau că acestea sunt o sursă de vitamine şi minerale (34%).

Campania este finanţată cu sprijinul Uniunii Europene şi a Republicii Polone precum şi din Fondul de Promovare a Fructelor şi Legumelor oferit de KUPS.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)