Eu nu prea le am cu chestii de astea mai tehnice și mai magazinoase, ca să zic așa :)) Dar știu că trebe să fiu la curent cu ce se întâmplă și, pe principiul ”dacă intri un pic în apă tot simți cum este”, așa fac și eu în fiecare an și ajung la GPeC Summit, 11-13 mai 2015. Căci oricât de pafarist aș fi tot nimeresc niște speakeri de la care rămân cu ceva și, foarte important, înțeleg contextul, mă mai binoclez la niște trenduri, înțeleg mai bine cum s-ar putea pupa social media cu promovarea unor magazine online. Și, desigur, fac networking la greu cu niște oameni care altfel nu prea sunt toată ziua pe radarul meu, cum ar veni.
Așa că, din motivele prezentate mai sus, vă recomand să profitați de ultimele zile de înscrieri la GPeC Summit. Desigur, s-ar putea ca voi să găsiți (și) alte motive, nu mă bag, e treaba voastră :)) Eu îmi fac doar datoria de a vă spune că vin niște Greuceni, după cum urmează:
Neil Patel, Chris Goward(CEO WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Ivan Mazour (CEO Ometria),Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor),Yauhen Khutarniuk (Head of SEO Link-Assistant), Matt Komorowski (Head of Sales PayPal CEE).
Ne vedem acolo, firește :D