Ce așteptări să avem de la Innovation Labs în 2015

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Orange, Carrefour România, Romanian-American Foundation și Microsoft YouthSpark susțin un proiect fain tare, numit Innovation Labs. Proiectul adună tineri ce dezvoltă produse tech creative în zonele Disruptive Retail și Mobile, adică ne fac viața de zi cu zi mai simplă prin idei de aplicații de acest gen:

Vitabox.me este o aplicație pentru pasionații de fitness ce propune planuri de suplimentare nutrițională în funcție de obiceiurile de antrenament ale fiecărui utilizator. Echipa a plecat de la observația că piața românească de suplimente nutritive pentru fitness este în creștere, opțiunile sunt variate, dar posibilitatea de a primi recomandări personalizate este foarte redusă. Astfel, echipa Vitabox.me creează profiluri personalizate ale utilizatorilor în funcție de informațiile primite de la diferitele dispozitive de monitorizare a activității fizice. Pentru fiecare profil, nutriționiști și antrenori de prestigiu vor oferi recomandări fiecărui utilizator în parte, existând și opțiunea cumpărării directe a suplimentelor necesare.

BuyerBrain oferă o soluție ce măsoară reacțiile subconștiente ale consumatorilor față de un anumit produs sau mesaj, prin analiza unui set divers de informații biometrice. Software-ul se adresează companiilor care fac cercetare de piață, agențiilor de publicitate, cât și multinaționalelor sau companiilor mari care doresc o mai mare precizie și putere predictivă a analizei comportamentului consumatorilor.

Coinfetti dezvoltă un mediator tehnologic între banii digitali (bitcoins) și monedele convenționale (de exemplu lei, dolari sau euro), oferind posibilitatea convertirii instant a bitcoins, pe cardul utilizatorului. Problema actuală de la care au pornit membrii echipei a fost durata mare necesară conversiei, un factor ce adesea descurajează oamenii să apeleze la banii digitali.

Veiled își propune să revoluționeze publicitatea creativă, oferind companiilor posibilitatea de a-și expune ofertele promoționale în aproape orice loc din oraș. Consumatorii vor putea accesa aceste oferte prin camera telefonului, într-o interfață de realitate augmentată. Aplicația oferă o alternativă la modalitățile clasice de comunicare cu clienții, fiind gândită special pentru publicul lumii digitale.

Toate minunățiile de mai sus au fost dezvoltate de echipele Innovation Labs și momentan sunt în faza de proiect. Prezentarea lor oficială va fi pe data de 25 mai, la Demo Day, când toate echipele vor trece prin furcile caudine ale unui juriu format din investitori, specialiști și utilizatori, care vor decide ce merită finanțat.

Hai să le ținem pumnii!

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Ce așteptări să avem de la Innovation Labs în 2015”

  1. Pingback: Concursul Innovation Labs și-a ales câștigătorii - Cristian China Birta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)