La PR Forum o să vorbesc despre cum ar trebui agențiile să folosească bloggerii

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Vă simțiți cumva ofensat de utilizarea verbului ”a folosi”? Ei bine, dragă bloggere ofensat, să știi că nu prea o să faci mare brânză dacă vrei să faci cu adevărat bani cu blogul. Mă rog, nu faci cu blogul, desigur, ci cu businessul pe care îl construiești în jurul bogului. Ți-o spun eu, cel care sunt de doi ani posesorul coroniței în Topul bloggerilor cu care au colaborat agențiile. Ți ți-o spun #cudrag, desigur. Căci agențiile și clienții nu te utilizează într-o măsură mai mare decât îi utilizezi tu pe ei. Dacă rămânem pe terminologia asta cu folositul. Care nu mă deranjează, stai liniștit. Doar că o prefer pe aia mai veche (ok, măh, ziceți că sunt bătrân comunist!) cu avantajul reciproc.

Pentru că, în esență, ecuația blogger – agenție – client se poate sintetiza foarte simplu: clientul are o nevoie, zice agenției, care zice bloggerului și se bate palma. Ecuația în care nevoia agenției este să livreze clientului, iar nevoia bloggerului este să obțină beneficii din blogging. Mă rog, poate că doar mie mi se pare simplu, cine știe…

La PR Forum voi aborda acest subiect. Doar că mă voi focusa pe ce se poate face cu bloggerii mult mai mult decât scrisul unui advertorial sau decât niște produse în teste (cam tot aia, de fapt). Și parcă aș merge și mai departe de scosul bloggerilor la o bere în numele unui brand. O să vin cu exemple, cu propuneri, cu o schematizare, dacă vreți. Unii se vor supăra, cel mai probabil. Alții (cei mai mulți, sper…) nu, ba chiar vor aprecia o astfel de abordare. Om vedea.

Cert este că mi-ar părea rău să nu ajungeți la PR Forum. Căci eu vă pot promite că voi avea o prezentare de excepție… Din nou! Mai vin și alții, desigur. Și am impresia (dar nu o să recunosc asta public never!) că unii sunt chiar mai buni decât mine…

seminar PR Forum

PS Imaginați-vă că sunt eu în poza aia, dar fără ochelari, da? :))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)