Studiu: Femeile ”clickăie” mai mult decât bărbații în România

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

In Romania, femeile genereaza o rata de click mai mare decat barbatii. Tinerii sunt mai activi online, comparativ cu celelalte segmente de varsta, iar utilizatorii cu studii medii interactioneaza cel mai mult cu bannerele. Mai multe informatii, in cel mai recent raport gemiusAdMonitor.

gemius 1gemius 2gemius 3gemius 4gemius 5gemius 6

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Studiu: Femeile ”clickăie” mai mult decât bărbații în România”

  1. Pingback: Noutăți în Social Media – 30 martie 2015 | Marketing20

  2. Pingback: Ştirile din Coconul Online 25 – 31 Martie 2015 | Butterfly Media Group Blog

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)