Adweek zice că OMD este agenția de media a anului 2014

Pentru a cincea oară, OMD Worldwide – cea mai importantă reţea internaţională de agenţii media parte a Omnicom Media Group – este desemnată Agenţia de Media a anului în clasamentul Adweek. Titlul de agenția anului i-a fost acordat pentru prima oară în 2008, urmând ca recunoașterea rezultatelor remarcabile ale rețelei să se repete pentru rezultatele obținute în 2009, 2011, 2013 și 2014.

omd

OMD_AdWeek

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)