De ce se vând ca berea rece locurile de la Social Media Camp

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Răspunsul este de o simplitate de-a dreptul dezarmantă: pentru că la Social Media Camp este foarte fain! Şi când zic “fain” mă refer şi la berea pe care o bei cu plăcere alături de ceilalţi participanţi, mă refer şi la faptul că îţi faci networking mult mai solid decât la o întâlnire clasică de aia de afaceri, mă refer la faptul că acolo stabileşti nişte relaţii într-un mod cu totul altfel decât o faci în alte contexte (păţesc la modul constant asta, cu fiecare tabără la care particip), mă refer la faptul că înveţi lucruri, ceea ce este, cum ar veni, cireaşa de pe tort :D

Eu unul am un automatism de fiecare dată când văd anunţul oficial că s-au pus în vânzare locurile în tabără: dau mail repede tovarăşei Marta Uşurelu să văd dacă sunt pe lista de speakeri sau trebe să îmi cumpăr urgent bilet. Căci nu vreau să ratez astfel de isprăvi nicicum! Aşa am făcut şi de data asta. Când i-am dat mail atât de repede, încât nici nu am avut vreme să mă uit că eram deja pe lista de speakeri în momentul în care s-a făcut anunţul:))

Vă recomand foarte tare să vă mişcaţi repede şi să vă cumpăraţi biletele. Pentru că, o să vedeţi, degeaba mă mai rugaţi după aia “măh, fă-mi şi mie rost de un bilet în tabără“, căci nu mai este de unde, parol! :D

social media camp

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)