Cum a ajuns Samsung România la 1,6 milioane fani pe Facebook

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

E chiar interesant, zic, mai ales dacă eşti preumblător prin lumea 2.0, cum ar veni, să ştii cam cum bobinează un brand în social media pentru a ajunge la un anumit nivel. Par egzamplă, ia uitaţi ce ne spun cei de la Samsung România cum au prestat în social media în ultima vreme. Cu menţiunea că nu este vorba doar despre Facebook, unde au ajuns la un total de 1,6 milioane de fani (zic total pentru că acest brand este prezent cu 3 pagini, cea de brand, cu Samsung Mobile România şi cu Trends), ci şi de Twitter şi Instagram.

samsung romania social media 1samsung romania social media 2samsung romania social media 3

Radu Acsinia_Samsung (Small)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)