Aş vrea să înţelegeţi acest text nu ca o bătaie de obraz la adresa conducerii Facultăţii de Marketing ASE, ci ca pe o recomandare. Cum zic în titlu. Deşi, ştiu, această nuanţă este pentru mulţi egală cu o frecţie la un picior de lemn. Dar, atâta cât contează, am ţinut să fac această precizare.
Sunt sigur că studenţii învaţă la această facultate marketing de ăla adevărat. Care înseamnă foarte multe (chiar nu are rost să intrăm în detalii). Inclusiv grija faţă de brand. Şi multă atenţie la detalii. Mai ales că, nu-i aşa, trăim în era sPRocial, care ar trebui să fie înţeleasă din ce în ce mai mult ca parte integrantă din mixul de marketing (luat în sens generic, fireşte).
E foarte naşpa, ca să nu zic mai rău, să îi înveţi pe tineri că marketingul este the shit #sauceva, iar tu să te prezinţi în public, cum ar veni, în halul de mai jos. Pe care hal l-am văzut la Lorand, de unde am luat şi fotografiile cu care ilustrez acest material.
„Practice what you preach„, zice englezul. Vorbă care este mult mai bună decât româneasca „fă ce zice popa, nu ce face el„, parol…
18 thoughts on “Recomandare pentru Facultatea de Marketing ASE: practice what you preach”
Cred ca se traduce prin „optimizarea costurilor” pentru deservirea unor „clienti captivi”. Ghilimelele sunt premeditate, ca sa putem invoca utilizarea stiintifica a unor concepte tehnice. Ca sa le zicem nesimtiti si indolenti e cam dur. Asa ca nu le zicem asa.
Măh, ce cuvinte mari ştii tu… Mă refer la alea cu „optimizarea costurilor”, desigur :))
Eu am dat la master la ASE Marketing, iar dupa primul an, m-am retras.
Ma duceam bou si am intorceam vaca leftera. Ca e al naibii de scump si deloc util mie. :))
Colega, tu trăieşti într-o lume în care patalamaua nu este nu ştiu ce. Dar alţii nu prea au şanse dacă nu arată diploma încă de la intrarea în companie, ca să meargă la interviu :)
Prost nu e ala care cere bani multi si ofera servicii proaste (Facultatiile), prost e ala care le da :)
De asemenea, eu am terminat Facultatea de Marketing si singurele dati cand se posteaza ceva pe acele panouri sunt la admitere cand sunt afisate liste cu acte, ore de examene etc. Restul sunt postate la secretariatele facultatiilor in panouri ok :)
Păi de ce le mai ţin panourile alea aşa naşpa? E ca în bacul cu calul orb, surd şi şchiop, adus în târg nu ca să fie vândut ci ca să fie făcut de ruşine? :))
Modul in care se prezinta Facultatea de Marketing, intr-adevar, poate fi imbunatatit.
Sa nu uitam totusi ca este o facultate, iar scopul pentru care vin studentii este sa termine un program de licenta si sa acumuleze un set de informatii utile si aplicabile ulterior in cariera. Panourile exterioare, prin scopul utilizarii lor, nu sunt mijloace de promovare a brandului, asa ca mai bine ramaneti la redactarea subiectelor relevante pentru blog domnule Birta, si in cazul in care sunteti interesat de marketing si promovarea imaginii, sa studiati putin mai mult. Daca doreati intr-adevar sa adresati o recomandare o puteati trimite printr-o scrisoare catre facultate. Ar fi foarte bine daca am fi toti priceputi la toate.
Hai să traduc ce ai zis: facultatea de marketing trebuie să îi înveţe pe tineri ce este marketingul, nu să facă ea marketing =))
Merci de recomandarea legată de ce subiecte să abordez la mine pe blog. O declara nulă.
La capitolu capacitate de intelegere si traducere stai cam prost. Citeste inca o data partea cu panourile si scopul lor si, daca ai nevoie de ajutor, cauta prin DEX definitia si scopul utilizarii. Facultatea este o institutie de invatamant, nu o companie cu nevoi de promovare pe plan de marketing. Declararea nula se aplica in cazul in care nu specificam „subiecte relevante”. Observ ca ai destul timp liber la varsta dumitale, nu ti-ar strica putina autoactualizare si studiu, ca de ramas, ai ramas la nivelul unui pusti de 16 ani dupa capacitatea de intelegere si procesare a informatiilor. Nu e nevoie sa te ataci chiar atat de tare de la un comentariu care nu e 100% in concordanta cu ideile tale. Numai bine
Succesuri maxime la amandoi! (citat dintr-un student de la facultatea de marketing, care, desigur, invata ce este marketingul, nu cum sa il si faca)
Asa e: daca nu trebuie sa faca marketing, nu face! Ca nu cere DEXu’. Nu cerea nici pe vremea lui Ceashca (doar si panourile dateaza de atunci).
Bre Chinezu’, ia vezi matale de treaba ta, puberule! Ce, credeai ca te baga cineva in seama, ne-DoctorDocentule? Daca nu ai diploma de academician, nu ai voie sa zici chestii de bun simtz, necalificatule!
Aşa m-ai ruşinat acuma, de cred că mă duc să stau pe coji de nuc. Între panourile de la ASE, deisgur, că oricum nu sunt pentru marketing, aşa că nu am ce strica… =))
Pai ashea!
Noah, Domnu’ George – sa traiti! – l-am potolit pe mocofan!
Modernizează tu facultatea dacă ai bani, deşteptu-le! Eu propun să-ţi modernizezi şi coerenţa î nscris şi stilul de a scrie. Te bâlbâi în scris „bloggerule”! Te crezi interesant, dar eşti un puţoi la 40 de ani.
Domnule Paul Coman, dacă facultatea de marketing are în dumneavoastă un apărător de bază, atunci situaţia este de-a dreptul bacoviană.
Semnat,
Puloiul de 40 de ani (căci puţoi sunteţi dumneavoastră pentru că purtaţi de astea prin tastatură)
Hahahaha…..puţoiu-le care ieşti! Decât.
Ba să am pardon, să respectăm adevărul: sunt puloi, nu puţoi! =))
Domnule Cristian China-Birta, apreciez postarea dumneavoastră, căci sunt convinsă că a fost făcută cu cele mai bune intenţii. Mai mult decât atât, faptul că Facultatea de Marketing este în atenţia unuia dintre bloggerii de top ai României ne onorează. Având în vedere că fac parte din conducerea Facultăţii de Marketing, la care v-aţi referit în articol, vă invit la o discuţie faţă în faţă, care să vă permită să aflaţi mai multe despre noi. Chiar dacă nu ne-aţi bătut obrazul, ne-aţi arătat cu degetul, fără să ne cunoaşteţi… Personal, apreciez criticile constructive şi consider că putem valorifica această ocazie în beneficiul studenţilor noştri. Am fi bucuroşi să ne întâlnim.