Studiu Edelman: Motoarele de căutare, mai de încredere decât presa #atât

Notă: Dacă vreţi şi voi documentele pe care le-am primit eu, ziceţi în comentariu şi vi le trimit pe mail.

Ia luaţi o pauză de la ce faceţi şi citiţi, cale de maximum 4,43 minute concluziile Barometrului Edelman. De ce să faceţi asta? 1. Pentru că este un studiu despre încrederea oamenilor în multe cele, inclusiv în guverne, companii, branduri şi (una din favoritele mele…) ONG. 2. Pentru că, dacă vă interesează să înţelegeţi lumea, nu doar să ştiţi despre ea (nuanţare de mare fineţe, desigur), astfel de studii sunt ca o bere rece pe o zi toridă de vară.

Am scos în titlu faza cu motoarele de căutare care sunt mai de încredere decât presa, nu pentru că am io un dinte împotriva presei (zici?), ci pentru că 1. io sunt fiinţă 2.0, deci trag spuza de pe turta netului 2. aţi fi riscat (vă ştiu io, citiţi totul în diagonală!) să nu vedeţi această concluzie a studiului printre cele multe de mai jos.

baromentrul edelman 1baromentrul edelman 2baromentrul edelman 3baromentrul edelman 4baromentrul edelman 5baromentrul edelman 6

baromentrul edelman 7

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)