Notă: Dacă vreţi şi voi documentele pe care le-am primit eu, ziceţi în comentariu şi vi le trimit pe mail.
Ia luaţi o pauză de la ce faceţi şi citiţi, cale de maximum 4,43 minute concluziile Barometrului Edelman. De ce să faceţi asta? 1. Pentru că este un studiu despre încrederea oamenilor în multe cele, inclusiv în guverne, companii, branduri şi (una din favoritele mele…) ONG. 2. Pentru că, dacă vă interesează să înţelegeţi lumea, nu doar să ştiţi despre ea (nuanţare de mare fineţe, desigur), astfel de studii sunt ca o bere rece pe o zi toridă de vară.
Am scos în titlu faza cu motoarele de căutare care sunt mai de încredere decât presa, nu pentru că am io un dinte împotriva presei (zici?), ci pentru că 1. io sunt fiinţă 2.0, deci trag spuza de pe turta netului 2. aţi fi riscat (vă ştiu io, citiţi totul în diagonală!) să nu vedeţi această concluzie a studiului printre cele multe de mai jos.