Studiu Edelman: Motoarele de căutare, mai de încredere decât presa #atât

NOU: precomandă cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și primești și un autograf.

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Notă: Dacă vreţi şi voi documentele pe care le-am primit eu, ziceţi în comentariu şi vi le trimit pe mail.

Ia luaţi o pauză de la ce faceţi şi citiţi, cale de maximum 4,43 minute concluziile Barometrului Edelman. De ce să faceţi asta? 1. Pentru că este un studiu despre încrederea oamenilor în multe cele, inclusiv în guverne, companii, branduri şi (una din favoritele mele…) ONG. 2. Pentru că, dacă vă interesează să înţelegeţi lumea, nu doar să ştiţi despre ea (nuanţare de mare fineţe, desigur), astfel de studii sunt ca o bere rece pe o zi toridă de vară.

Am scos în titlu faza cu motoarele de căutare care sunt mai de încredere decât presa, nu pentru că am io un dinte împotriva presei (zici?), ci pentru că 1. io sunt fiinţă 2.0, deci trag spuza de pe turta netului 2. aţi fi riscat (vă ştiu io, citiţi totul în diagonală!) să nu vedeţi această concluzie a studiului printre cele multe de mai jos.

baromentrul edelman 1baromentrul edelman 2baromentrul edelman 3baromentrul edelman 4baromentrul edelman 5baromentrul edelman 6

baromentrul edelman 7

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)