Cum mi-a dat NESCAFÉ Brasero o zmetie ontologică de încă nu mi-am revenit…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Adică vin io la birou, ca tot bloggerul. Îmi fac o cafea, deschid laptopul, mă apuc să citesc mailurile şi văd unul de la NESCAFÉ Brasero. Şi văd clipul de mai jos. Şi dau play…

Mno, ce părere vă faceţi? :)) Deci cum? „Zmetie ontologică„? :)) Adică una din expresiile pe care le folosesc din când în când şi pe care mi-au servit-o colegii de la Nescafe black, fără zahăr, aşa cum îmi place mie :))

Este că este unul din cele mai frumoase moduri de a-ţi începe dimineaţa? Este, desigur :D Puteţi şi voi să aveţi o trezire de asta, dacă descărcaţi aplicaţia „Dimineţi frumoase” şi faceţi ce vă zic mai jos. Ceea ce vă doresc la modul corespunzător :D

nescafe brasero

SHALALA (Small)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)