Cum promovează HBO filmul „Paşaport de Germania” în rândul bloggerilor

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Când am auzit că HBO România o să difuzeze documentarul „Paşaport de Germania” m-am bucurat. Din două motive: 1. îmi place teribil genul documentar (mi se pare una din cele mai grele forme de a te manifesta ca regizor) 2. faptul că HBO se implică în astfel de isprăvi mă face să îi salut respectuos şi să le urez să persiste în această frumoasă „greşeală” :)

Oricum eram setat să văd documentarul. Căci, v-o spun din nou, sunt fan de documentare. Iar când acestea sunt făcute de români şi când abordează subiecte – să le spun aşa, generic – în care aflăm cât de mioritici am putut fi (ca să nu zic mai rău…) în istoria noastră…

Azi dimineaţă, când am ajuns la birou după splendida ispravă #TFB9Lumia930, am găsit un colet, primit de la HBO România, cu ce vedeţi în poză. Nice, aşa-i? :)

IMG_7167

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)