Unii sunt sigur că vă amintiţi ridicarea de sprânceană pe care aţi păţit-o când aţi văzut că m-am implicat în campanie LoveVille 2014 a celor de la Durex. Nu mi-aţi zis-o pe faţă (mă rog, unii aţi glumit cu mine în particular :D), dar am simţit eu că vă miraţi că io, ditai bloggerul bătrân şi cu trei prunci acasă, mă apuc de de astea. Dar, să am pardon, a meritat!
Vă spun doar aşa, în treacăt: am câştigat competiţia pe România între bloggeri (respect competitorilor mei, de data asta am fost mai bun! :D), dar – vorbind serios acum – chiar am fost mai bun =))
Per total campanie, Bucureştiul a câştigat campionatul naţional de iubire, ca să zic aşa. Dar la nivel european, ne-am cam furat-o, căci am terminat pe locul V. Bun şi ăsta, nu zic nu, dar parcă altfel îi ştiam pe ai mei când vine vorba despre iubire… :D
Vorbind serios acum (pot şi de astea, jur!), uitaţi-vă ce rezultate faine a avut campania asta, luată per ansamblu. Aşa, ca studiu de caz, dacă vreţi.