Cum am aflat că bacteria Malassezia este principala cauză a apariției mătreții

Unul din lucrurile faine care mi se întâmplă de când am înfinţat secţiunea „Din lumea brandurilor” este că multe branduri s-au prins că mă interesează cum se mişcă în această lume şi îmi trimit informaţii. Pe care informaţii,  cu voia  dumneavoastră, le-aş clasifica în fix trei categorii:

1. Fără nici o valoare. Pur şi simplu nu am ce face cu el. Şi pentru că nu înţeleg absolut nimic din ele, dar mai ales pentru că sunt despre nimic. Aşa că, în afară că pierd vreo 7 secunde că le scanez cu ochiul meu de vultur, altă interacţiune cu ele nu am.

2. Cu valoare oareşcum ascunsă. Precum este cel de mai jos, cu noua generaţie de şampoane antimătreaţă CLEAR. Care, în mod normal, sunt de interes pentru că anunţă un produs nou, dar, pe de altă parte, n-aş putea spune că umăresc avid astfel de ştiri :)) Dar mai interesantă mi se pare faza pe care am scos-o în titlu. Şi din care (de unde păcatele mele să ştiu până acum?!) am aflat despre bacteria Malassezia…

3. Foarte utile. Din mai multe perspective, nu stăm acum să facem analiza. Spun doar că pot fi cele care anunţă lansarea unui produs, un eveniment, o analiză, multe alea alea. Dar îmi sunt pe plac, aşa că, de cele mai multe ori, public din ele acilea pe blog.

clear

 

Vizual CLEAR (Small)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Cum am aflat că bacteria Malassezia este principala cauză a apariției mătreții”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)