Unii dintre voi, cei care îmi faceţi onoarea să mă citiţi, ştiţi deja cât de tare ne-am distrat (noi, cei prezenţi la ispravă, dar baga seama că şi voi, din faţa tastaturilor :D) când i-am lăsat pe cei mici să ne înveţe cum se fac nişte sandwichuri. Plină de învăţăminte a fost acea zi, plină de învăţăminte… :))
Vorbeam atunci cu cei de la Hochland şi le spuneam că aşa îmi place să presteze un brand în social media, deschis şi arătând şi bucătăria interioară, cum ar veni. Brandul, ca orice brand care se respectă :D, a ţinut minte ce am zis atunci şi mi-a dat un mail. Care începea fix aşa:
Ne povesteai tu, prin vara, ca ti se pare interesant ca Hochland incepe sa “se deschida” si ca esti curios care vor fi urmatorii pasi. Ma gandeam ca te-ar interesa sa afli ca aceasta deschidere nu s-a oprit la vizitele de presa in fabrica, ci au fost invitati si consumatorii sa treaca prin acelasi tur al fabricii, afland exact cum se produce cascavalul Hochland.
Mno, cum să nu îţi placă un astfel de – ceea ce îndeobşte se numeşte – follow up? Mie mi-e plăcut la modul corespunzător, aşa că vă dau info despre vizita cu pricina. Şi multe poze, desigur :)