Cum şi-a adus aminte Hochland ce am zis eu astă vară…

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Unii dintre voi, cei care îmi faceţi onoarea să mă citiţi, ştiţi deja cât de tare ne-am distrat (noi, cei prezenţi la ispravă, dar baga seama că şi voi, din faţa tastaturilor :D) când i-am lăsat pe cei mici să ne înveţe cum se fac nişte sandwichuri. Plină de învăţăminte a fost acea zi, plină de învăţăminte… :))

Vorbeam atunci cu cei de la Hochland şi le spuneam că aşa îmi place să presteze un brand în social media, deschis şi arătând şi bucătăria interioară, cum ar veni. Brandul, ca orice brand care se respectă :D, a ţinut minte ce am zis atunci şi mi-a dat un mail. Care începea fix  aşa:

Ne povesteai tu, prin vara, ca ti se pare interesant ca Hochland incepe sa “se deschida” si ca esti curios care vor fi urmatorii pasi. Ma gandeam ca te-ar interesa sa afli ca aceasta deschidere nu s-a oprit la vizitele de presa in fabrica, ci au fost invitati si consumatorii sa treaca prin acelasi tur al fabricii, afland exact cum se produce cascavalul Hochland.

Mno, cum să nu îţi placă un astfel de – ceea ce îndeobşte se numeşte – follow up? Mie mi-e plăcut la modul corespunzător, aşa că vă dau info despre vizita cu pricina. Şi multe poze, desigur :)

Untitled

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)