Chestiunea de la care am plecat atunci când am dat titlul de mai sus este una foarte serioasă, adicătelea un studiu pe care onor Mădălina Uceanu îl face pentru Webstock. Şi care are deja ceva tradiţie pe plaiurile mioritice 2.0. Şi care, aşa cum am văzut şi în anii trecuţi, ne spune multe despre modul în care se mişcă ceea ce îndeobşte se numeşte social media specialist (cu toate declinările, nuanţările, luările la pilă ale termenului). Vă invit să completaţi şi voi acest chestionar, ca să avem cât mai multă „carne”, ca să zic aşa.
Legat de termenul în sine de social media specialist (care în multe cercuri are deja o masivă conotaţie de caterincă), aş pune doar trei întrebări. Colea mai jos. Îndeajuns de retorice ca să nu necesite neapărat răspuns, dar îndeajuns de ofertante încât unii să încerce să răspundă cât de cât ceva (io fac asta, desigur, după cum puteţi lesne vedea).
1. Dacă nu se zice sport specialist, de ce se zice social media specialist? Posibil răspuns: pentru că nu te poţi pricepe bine şi foarte bine la toate sporturile, aşa cum nu te poţi pricepe bine la tot ce înseamnă social media.
2. Dacă social media specialist se zice mai la caterincă, rogu-vă, cum să îi spunem?
3. Dacă nu ai făcut niciodată munca pe care o face un social media specialist, cum de reuşeşti cu atâta măreţie să îi dai calificative (ca să nu zic mai urât)?
Atât. Completaţi chestionarul. Dacă vă lasă coraconul 2.o, fireşte.
Sursa foto: Connect Hub