Ţin minte că eram la un eveniment de ăsta gen TED şi un domn din SUA perora împotriva internetului, cum că este ceva „nefiresc” pentru fiinţa umană, care – în opinia stimabilului – ar fi trebuit să rămână la cules de alune căzute din pom şi la, maximum, cultivat un dovlecel ca să avem de Halloween sau ceva. Mai zicea el, aşa, că psihicul uman încă nu a reuşit să asimileze faza cu automobilul, adică – mai de la peluză spus – omul încă nu ştie să gestioneze cum trebuie maşina, din punct de vedere de ăsta interior, al sentimentul uman intrinsec, de astea. Evident, nu m-a convins. Deloc. Aşa că l-am trollat la greu (cei care aţi fost lângă mine şi aţi râs corespunzător ştiţi despre ce vorbesc).
I-am adresat o singură întrebare stimabilului, când a terminat cuvântarea: „Cât aţi fi făcut dacă aţi fi venit pe jos sau cu pluta din State până aici?„. S-a enervat un pic, apoi mi-a băgat pe aia cu „dar nu despre asta este vorba” and shit. Abureli, zic.
Cu toate acestea, nici să trecem cu purcel şi magnet de frigider în tabăra aialaltă, a preaslăvrii necondiţionate şi habotnice a internetului. Căci orice formă de progres loveşte la temelie (doar aici îi dau dreptate americanului) modul în care se desfăşurau „ostilităţile” pe zona respectivă până să apară acea formă de progres. Dar ăsta este costul, doar nu o să fie totul lapte şi miere şi jdemii de giga la bani de pachet de ţigări, mă înţelegeţi.
Am văzut la Victor un filmuleţ interesant pe partea asta, aşa că vi-l dau ca să aveţi ce conspecta. Plus o invitaţie la Neuromarketing Conference, căci aflu din surse absolut sigure că o să fie interesante prezentările pe acolo.
PS Social media este la plural, da?