Dacă vrei să știi cât costă o prezență decentă a unui brand în social media, hai la cursul nostru. Dar vezi că early-birdul zboară repede, să știi :D

Cam cât să coste o campanie cu bloggeri?

Am şapte ani de când fac cele trebuincioase prin lumea blogosferei. Ar mai fi încăput, desigur, dar om sunt şi eu :) După atâta timp, în care am luat la pilă ce înseamnă bloggingul atât din postura de blogger, cât şi din cea de – să-i îi spunem aşa, generic – agenţie, am cam învăţat cu ce se mănâncă toată daravera. Căci atunci când participi la sau organizezi sute de campanii poţi spune că le-ai văzut pe toate şi le-ai încercat pe toate.

Am avut ocazia să propovăduiesc cuvântul blogosferic în multe rânduri. Aşa că, în timp, mi-am dat seama că – aşa cum se întâmplă îndeobşte în cam orice domeniu al vieţii – totul trebuie pornit de la atât de omenescul şi businesscul “cât costă?. Şi de aici, în funcţie de ce se vrea, să se pornească la drum. Adică să vorbim aplicat, cu exemple de tipuri de campanii cu costurile aferente. Cam cum o să fac şi la seminarul despre care fac vorbire mai jos.

Oficial, seminarul, realizat în colaborare cu Confident PR, se numeşte “Strategii şi bugete în relaţia cu bloggerii“. Neoficial, fix despre asta este vorba :)) Structura seminarului o puteţi vedea mai jos. Cu menţiunea că accentul o să fie, după cum spuneam, pe costuri şi pe tipuri de campanii (cu multe studii de caz) care se pot face cu banii pe care zici că îi ai.

Până pe 22 septembrie, inegalabila oportunitate de a mă vedea live and acoustic vorbind despre ceea ce îmi place, adică blogging şi cum se poate combina reciproc avantajos oferta bloggerilor cu cererea brandurilor, face 100 Euro. După care, ne “întindem” la 150 euro :D

Cei care îmi faceţi onoarea să veniţi, să vă rezervaţi cam toată ziua de 25 septembrie, pentru că avem multe de povestit. Şi, sper, voi aveţi multe să mă întrebaţi :)

Pentru rezervări şi orice alte întrebări, daţi un mail pe pils at confidentpr.com sau sunaţi la unul din numerele 0743 145 588, 0721 773 280.

Vă aştept cu mare drag şi cu lecţiile pregătite :D

seminat

seminar

 

20 comentarii la “Cam cât să coste o campanie cu bloggeri?

  1. Bogdan Anghelina Reply

    Puțin off-topic, hai data viitoare să facem un design ceva mai reușit (că nu bate, informația cu vizualul). Vă și ajut, nu-i bai.

    Succes la seminar!

  2. zoltybogata Reply

    Asta chiar că pare interesant și avem de învățat de la cineva cu experiență. Multă sănătate

  3. Dorin Reply

    Şi tu cam ce scrii ca blogger cînd nu scrii despre bloguri? Bloguri şi pişcoturi, desigur.

    • Cristian China-Birta Reply

      Colegu, dacă tu atât ai înţeles din ce fac eu, apoi cine sunt eu să încerc să te luminez? Căci fiecare mergem pe drumul pe care ni l-am ales. Şi ne trăim viaţa cum ne putem desigur. Mai ales eu, fireşte.

      • Dorin Reply

        Pe bune te întreb. Pentru că tot vorbești de bloguri și blogosferă, şi nu văd de ce. Poate greșesc eu, dar tu, ca blogger, ce produci? Vreun articol memorabil, ceva? Sau doar cîrmuieşti o groază de site-uleţe care dau impresia că subiectele pe care le promovezi la preţuri de pişcot sunt populare?

        Te-ai gîndit de ce blogurile alea nu cresc? De ce din ce in ce mai multe bloguri sunt abandonate sau marcate ca spam de Google?

        Sau te-ai mai gîndit să scrii şi altceva, ca să justifice numele de blog, nu de pagină de advertising siteul ăsta? My 2 cents

        • Cristian China-Birta Reply

          Colegu, mi-ai dat-o acum la temelie, de o să îmi trebuiască vreo 3,7 secunde să îmi revin, zău… Dacă ai fi întrebat ceva, ţi-aş fi răspuns. Dar tu nu întrebi, tu dai sentinţe. Şi cine sunt eu să îţi strâmb feng shuiul? Cum ziceam, bagă mare şi fă tu nişte bloguri care să rupă. Nu ca al meu, vai de păcatele lui, zău aşa, că abia îşi târăşte zilele nu alta…

        • Ioan Săbăduş Reply

          Ii tare fain cand intri la cineva in casa si-ti da voie sa vorbesti, sa-ti spui parerea, NU ?
          In schimb cei care vin la tine in casa le bagi pumnu in gura de la inceput, le inchizi dreptul de … comunicare.
          Fiecare face ce vrea la el in casa nu ?

  4. Bun De Citit
  5. Ioan Săbăduş Reply

    Mai mult decat interesant.
    Vezi sa ai in vedere si plata barter.

  6. Mirabela Reply

    Initiativa este ok iar un brand serios nu ar trebui sa aibe probleme cu suma de 100 euro.

  7. Stoian Ciprian Reply

    Fain seminar si sunt sigur ca o sa fie fain si educativ! :D

  8. Deby.ro Reply

    Succes! Sunt oameni care nici macar nu stiu ce este un blog dar vad ca ei si-au dat cu parerea. #Chinezu, am invatat sa apreciez oamenii care au reusit in viata mai mult ca restul, asta doar pentru ca au avut initiativa . Succes pentru ca meriti! Tu esti unul din acei oameni.

    • Cristian China-Birta Reply

      Adevăr grăieşti, colega. Şi îţi mulţumesc mult pentru cuvintele frumoase :) Căci, oricât aş fi de arogant, îmi cad tare bine din când în când :)

      • Deby.ro Reply

        Nu imi pasa cat de arogant poti fi, cu mine nu ai fost niciodata, cu altii e strict problema lor si a ta. Imi place ceea ce faci, te implici in multe proiecte si meriti respect ca multi altii..

  9. florentin Reply

    Eu zic scurt: BAFTA , colegu’ :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.