Cam cât să coste o campanie cu bloggeri?

Am şapte ani de când fac cele trebuincioase prin lumea blogosferei. Ar mai fi încăput, desigur, dar om sunt şi eu :) După atâta timp, în care am luat la pilă ce înseamnă bloggingul atât din postura de blogger, cât şi din cea de – să-i îi spunem aşa, generic – agenţie, am cam învăţat cu ce se mănâncă toată daravera. Căci atunci când participi la sau organizezi sute de campanii poţi spune că le-ai văzut pe toate şi le-ai încercat pe toate.

Am avut ocazia să propovăduiesc cuvântul blogosferic în multe rânduri. Aşa că, în timp, mi-am dat seama că – aşa cum se întâmplă îndeobşte în cam orice domeniu al vieţii – totul trebuie pornit de la atât de omenescul şi businesscul „cât costă?. Şi de aici, în funcţie de ce se vrea, să se pornească la drum. Adică să vorbim aplicat, cu exemple de tipuri de campanii cu costurile aferente. Cam cum o să fac şi la seminarul despre care fac vorbire mai jos.

Oficial, seminarul, realizat în colaborare cu Confident PR, se numeşte „Strategii şi bugete în relaţia cu bloggerii„. Neoficial, fix despre asta este vorba :)) Structura seminarului o puteţi vedea mai jos. Cu menţiunea că accentul o să fie, după cum spuneam, pe costuri şi pe tipuri de campanii (cu multe studii de caz) care se pot face cu banii pe care zici că îi ai.

Până pe 22 septembrie, inegalabila oportunitate de a mă vedea live and acoustic vorbind despre ceea ce îmi place, adică blogging şi cum se poate combina reciproc avantajos oferta bloggerilor cu cererea brandurilor, face 100 Euro. După care, ne „întindem” la 150 euro :D

Cei care îmi faceţi onoarea să veniţi, să vă rezervaţi cam toată ziua de 25 septembrie, pentru că avem multe de povestit. Şi, sper, voi aveţi multe să mă întrebaţi :)

Pentru rezervări şi orice alte întrebări, daţi un mail pe pils at confidentpr.com sau sunaţi la unul din numerele 0743 145 588, 0721 773 280.

Vă aştept cu mare drag şi cu lecţiile pregătite :D

seminat

seminar

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

20 thoughts on “Cam cât să coste o campanie cu bloggeri?”

      1. Pe bune te întreb. Pentru că tot vorbești de bloguri și blogosferă, şi nu văd de ce. Poate greșesc eu, dar tu, ca blogger, ce produci? Vreun articol memorabil, ceva? Sau doar cîrmuieşti o groază de site-uleţe care dau impresia că subiectele pe care le promovezi la preţuri de pişcot sunt populare?

        Te-ai gîndit de ce blogurile alea nu cresc? De ce din ce in ce mai multe bloguri sunt abandonate sau marcate ca spam de Google?

        Sau te-ai mai gîndit să scrii şi altceva, ca să justifice numele de blog, nu de pagină de advertising siteul ăsta? My 2 cents

        1. Colegu, mi-ai dat-o acum la temelie, de o să îmi trebuiască vreo 3,7 secunde să îmi revin, zău… Dacă ai fi întrebat ceva, ţi-aş fi răspuns. Dar tu nu întrebi, tu dai sentinţe. Şi cine sunt eu să îţi strâmb feng shuiul? Cum ziceam, bagă mare şi fă tu nişte bloguri care să rupă. Nu ca al meu, vai de păcatele lui, zău aşa, că abia îşi târăşte zilele nu alta…

        2. Ii tare fain cand intri la cineva in casa si-ti da voie sa vorbesti, sa-ti spui parerea, NU ?
          In schimb cei care vin la tine in casa le bagi pumnu in gura de la inceput, le inchizi dreptul de … comunicare.
          Fiecare face ce vrea la el in casa nu ?

  1. Pingback: Bun De Citit

  2. Pingback: Blog-urile de astăzi şi viitorul blog-urilor

  3. Pingback: “Cum am omorat-o pe Diana” – prima mea carte in curand in librarii | Questioare

  4. Succes! Sunt oameni care nici macar nu stiu ce este un blog dar vad ca ei si-au dat cu parerea. #Chinezu, am invatat sa apreciez oamenii care au reusit in viata mai mult ca restul, asta doar pentru ca au avut initiativa . Succes pentru ca meriti! Tu esti unul din acei oameni.

  5. Pingback: Presa in blugi » Am zburat cu avionul KLM…spre destinatii…NO COMMENT! FOTO

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)