Aşa, #casăştiţi (v-am mai spus in vreo două rânduri, dar simt că trebuie accentuat), eu fac parte din acea categorie super-fericită de bărbaţi pentru care cumpăratul de haine şi de încălţăminte se rezumă la a semna AWB-ul de primire a coletului. Căci doamna mea – ţucu-i ochii :D – mi le cumpăra ea pentru mine. Ceea ce este curcubeu pe cerul comodului care sunt, mai ales când vine vorba de ţoale #sauceva.
Ţin minte când mi-e venit primul colet de la Fashion Days. Mă sună curierul şi îmi zice „aveţi un colet de la Fashion Day„. Zic, puţintel derutat: „ăăăăă, sigur e pentru mine? Ce fashion? Că nu am eu treabă cu aşa ceva…„. Pentru mine era, desigur. O pereche de blugu cumpăraţi de doamna mea – ţucu-o ochii!. După aia m-am obişnuit. Căci coletele veneau (şi vin) periodic. Aşa că, în timp, mi-am dat seama că aş putea să fac o secţiune (masivă) în dulapul meu, pe care să o botez Fashion Days :))
Şi, ca să mă leg de ce ziceam în titlu, la început, când povesteam celor din jur de unde mă îmbracă şi mă încalţă doamna, am costatat cu surprindere că eu eram cam singurul pafarist care nu ştia de Fashion Days. Căci toţi (fără excepţie) cei interesaţi de hainele sau de tenişi mei roz (dap, am şi de ăia :D) ştiau despre acest brand. Mno…
Care brand, pentru a oferi şi mai multă uşurinţă manevrelor doamnelor noastre, cum ar veni, au lansat o aplicaţie pentru iPad. După cum vă raportez mai jos. Lăsaţi coletele să vină la mine! :))