Cum promovează Marius Tucă Print & Sign 2014

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

În timp ce mă gândeam să scriu aceste rânduri, mi-am dat seama că există posibilitatea ca unii dintre voi, mai tineri, să nu ştie cine este Marius Tucă :)) Lasă că vă daţi voi seama, că de aia există google!

Ideea este că m-a surprins un pic scrisoarea lui Marius Tucă, de mai jos, prin care promovează Print & Sign 2014. Nu în sensul neplăcut, desigur, ci pe sistemul oarecum nostalgic al lui „tot cu printul e Marius…„.

Vouă cum vi se pare? Hai, fiinţe digitale care sunteţi, hit me! :D

scrisoare_Marius-Tuca

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Cum promovează Marius Tucă Print & Sign 2014”

  1. Eu cred ca nu o sa dispara niciodata cartea tiparita. Decât, poate, din unele case. Si eu am un kindle pe care citesc cu mare placere (si mult mai ieftin), dar totusi mi-e dor uneori de cartile adevarate. Mai ales ca aveam (si inca am) obiceiul de a mirosi cartea. Da, pur si simplu imi bag nasul intre pagini si ador sa inhalez mirosul de cerneala tipografica si hartie.
    Dar deocamdata m-am hotarat sa nu mai cumpar, cel putin o perioada, carti fizice. Pentru ca nu mai am unde sa le depozitez !
    A, si mi-am mai adus aminte de ceva. Cand a aparut televiziunea multi au spus ca era radioului s-a sfarsit. Uite ca nu a fost asa. Este loc pentru toata lumea.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)