Studiul privind Tendintele si realitatile CSR in Romania – 2014

Vă recomand să vă faceţi timp să citiţi cea de-a doua editie a Studiului privind Tendintele si realitatile CSR in Romania – 2014. O să găsiţi nişte concluzii interesante şi – dea Domnul 2.0! – unora dintre voi o să vă vină idei despre cum ar trebui să vă implicaţi, ca branduri, în comunitatea de unde – pardon my French – vă vine profitul.

Profit de ocazie pentru a saluta, încă o dată, munca foarte faină pe care o face echipa csrmedia.ro.

Studiu Tendinte Si Realitati CSR in Romania, Editia 2014, CSRmedia.ro – EY Romania by CSRmedia.ro2011

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Studiul privind Tendintele si realitatile CSR in Romania – 2014”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)