Studiul privind Tendintele si realitatile CSR in Romania – 2014

Vă recomand să vă faceţi timp să citiţi cea de-a doua editie a Studiului privind Tendintele si realitatile CSR in Romania – 2014. O să găsiţi nişte concluzii interesante şi – dea Domnul 2.0! – unora dintre voi o să vă vină idei despre cum ar trebui să vă implicaţi, ca branduri, în comunitatea de unde – pardon my French – vă vine profitul.

Profit de ocazie pentru a saluta, încă o dată, munca foarte faină pe care o face echipa csrmedia.ro.

Studiu Tendinte Si Realitati CSR in Romania, Editia 2014, CSRmedia.ro – EY Romania by CSRmedia.ro2011

2 comentarii la “Studiul privind Tendintele si realitatile CSR in Romania – 2014

  1. Lacramioara Răspunde

    Multumim Cristi pentru toata sustinerea ta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: