Cât de mândri ca români ne simţim de Dacia?

Interesantă abordare din reclama de mai jos. Pe principiul „nu e germană, nu e italiană, nu e japoneză, e românească„. Oarecum riscant, având în vedere că made in Romania nu e chiar cea mai beton referinţă, ca să zic aşa. Mai ales acilea la noi, unde ştim că cei mai mulţi compatrioţi o bagă pe aia cu „aşa-i românul” şi urmează ceva naşpa.

Mie îmi place abordarea. E curajoasă. Măcar pentru atât merită puncte.

Via Piticu

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)