Chapeau! Starbucks College Achievement Plan

Fantastici cei de la Starbucks. Cum a reuşit acest brand să intre în coraconul nostru… Şi cum o face în continuare. La marea artă. Chiar nu cred că produsele lor sunt cele care te dau pe spate. Cel puţin nu aşa funcţionează în ceea ce mă priveşte. Căci – pardon my French – poţi consuma şi în altă parte produse de astea, gen. Dar alegi Starbucks pentru că acolo primeşti mult mai mult decât o cană de cafea cu tot felul de mirodenii şi alea alea, primeşti experienţa unui brand pentru care consumatorul este Dumnezeu! Iar consumatorul le mulţumeşte pentru asta. Aşa cum o fac şi eu, deseori, fără să fiu – repet – neapărat fan al produselor lor.

Starbucks a înţeles, dacă vreţi, că doar a oferi un produs bun nu mai este de ajuns. Şi că modalitatea în care oferi acest produs, povestea cu care este livrat produsul, deschiderea către viaţa în sensul mai larg al consumatorului (orice om face mult mai multe în viaţă decât să bea, din când în când o cafea), ei bine toate acestea sunt valori incluse masiv în ADNul brandul Starbucks, iar pentru toate acestea Starbucks este imensul brand care este, cu o imensă susţinere coraconistică, dacă vreţi, în rândul consumatorilor.

Uitaţi-vă la ultima lor ispravă: Starbucks College Achievement Plan. Excelentă iniţiativă, excelentă! Ce legătură are asta cu cafeaua pe care o vând sau cu foarte gustoasa prăjitură cu morcovi? La prima vedere, nici o legătură. Dar aici vorbim despre Starbucks. Moment în care facem toate conexiunile posibile între un brand care se adesează oamenilor, nu consumatorilor. Iar oamenii răspund. Ca oameni, în primul rând. Abia după aia devin consumatori.

Chapeau, Starbucks, chapeau!

Starbucks College Achievement Plan info

http://youtu.be/I9_BKHzgV6c

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)