Am văzut informaţia la Andrei Crivăţ. De unde am ajuns pe siteul oficial Cluj-Napoca 2021, unde puteţi găsi toate informaţiile de care aveţi nevoie, dacă vă bate gândul să participaţi, desigur.
Apropo de oraşul transilvan, văd la Camil că cei de la Daily Mail au lăudat pe stil de mare angajament pubul Joben Bistro din urbe. A fost o surpriză pentru mine, căci, deşi chiar zilele trecute am fost în Cluj-Napoca la TIFF şi deşi am fost de zeci de ori în zonă, habar nu am avut de pubul ăsta. Care arată excelent. Cel puţin din poze :)
Trebe ca dracu, dacă îmi permiteţi, astfel de locuri mai sărite de pe fix, dacă tot o să ajungă Cluj-Napoca să fie Capitală Europeană Culturală. Căci, desigur, culturalizăm cât culturalizăm, dar dupa aia tot la bere mergem :D Iar o experienţă într-un astfel de pub va fi un motiv să se laude străinezii pe unde apucă şi să ne laude pe sistem de „ia uite la românii ăştia ce mişto prestează” :))
2 thoughts on “Cluj-Napoca îşi caută identitate vizuală şi pune la bătaie 10.000 E”
Nu-i frumos sa susții Clujul în detrimentul Craiovei. Lucrurile se schimba cu o viteza amețitoare aici chiar de la ultima ta vizită. Totul se schimbă în bine și rapid.
Ceea ce știai de Craiova azi, mâine este istorie.
Nu-i frumos să mă acuzi că susţin Clujul în detrimentul Craiovei. Ca să nu mai spun că sunt extrem de trist că atât ai înţeles tu din ce am zis eu mai sus.
Chiar te rog când Craiova o să mişte ceva mai cu talent pe partea asta să mă anunţi, poate scriu despre. Cu tot riscul pe care mi-l asum să mă acuze un blogger clujean că susţin Craiova în detrimentul Clujului.
#asaceva