Via Revista Biz.
Top Social Brands 2014, Vodafone pe locul I
Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D
Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.
Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.
Contact: cristi@kooperativa.ro
Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp
Top articole din această secțiune
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
Top articole din această secțiune
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
4 thoughts on “Top Social Brands 2014, Vodafone pe locul I”
Unde se duc ăia 50 de lei pe care îi dau în fiecare lună la net :)).
Dintre toți cei de aici, ce șanse crezi că aș avea să găsesc un sponsor măcar, pentru visul meu? Multă sănătate
Cred ca este compania care a investit cel mai mult in Social Media ceea ce i-a asigurat binenteles si Locul 1. Bravo lor!
Nicio marca de tigari nu se afla in top :|