Later edit: Am primit şi comunicatul oficial al isprăvii. Din care selectez pentru dumneavoastră, pasajul de mai jos:
Băneasa Shopping City înţelege provocările pe care antreprenorii creativi le întâmpină atunci când pășesc în lumea business-ului. Deoarece chiar şi cele mai inovatoare proiecte au nevoie de un imbold pentru a-şi lua avântul, Băneasa Shopping City le propune o provocare: cele mai „votate” proiecte din domeniile creative pot avea propriul magazin în mall-ul celor preocupați de cele mai noi trenduri. MOOZA Pop Up Store, un spațiu utilat şi complet decorat, va găzdui în fiecare lună produsele câte unui antreprenor din domenii precum design vestimentar, accesorii, design interior sau produse cosmetice.
Chiar nu e rea, ca principiu, ideea MOOZA Pop Up by Băneasa Shopping City. Chiar o să urmăresc să văd cum o să fie, căci deocamdată în afară de anunţul sec de mai jos, nu ştim altceva. Mă rog, este un comunicat oficial, dar ştiţi cum e cu comunicatele astea, multe cuvinte, puţine informaţii, adică un rău necesar, cum ar veni :D