Este că sună cumva „infografic realizat de Vulpea Pămătuf”? :D

După ce zilele trecute vă adresam provocarea să îmi spuneţi cu ce vredeţi că se ocupă o firmă numită „Vulpea ucigaşă”, astăzi vin cu o nouă surată de gen: Vulpea Pămătuf :)) De data asta nu vă provoc să îmi ziceţi cu ce credeţi că se ocupă numita firmă, pentru că e cam clar, zic. Dar am decis să scriu despre ea pentru că am văzut că a realizat un infografic interesant privind interesul manifestat online faţă de domeniul serviciilor de curăţenie. Adică bulina albă pentru vulpiţa hărnicuţă, dacă îmi permiteţi niţel să dau în mintea copiilor, ceea ce vă recomand şi vouă, măcar din când în când :D

Habar nu am dacă pe partea de curăţenie sunt buni, este pentru prima dată când aud de ei, dar îmi daţi voie să apreciez faptul că vin cu astfel de informaţii, pe care mulţi dintre noi le găsesc utile. Şi care mod de abordare spune câte  ceva despre deschiderea companiei către comunicare cu clienţii şi cu publicul larg.

Ce mi se pare ciudat (nu în sensul rău, ci doar aşa că mi se pare ciudat…) este că Bucureştiul este abia pe locul 12 la capitolul „interes faţă de aceste servicii”. Iar Vrancea pe locul I, urmat de Călăraşi şi Buzău. Mno…

infographic servicii curatenie

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Este că sună cumva „infografic realizat de Vulpea Pămătuf”? :D”

  1. Noi, cei din Focsani, am ajuns la concluzia ca cea mai buna metoda de a mentina curatenia nu este sa strangem din cand in cand gunoaiele aruncate de catre altii ci sa obisnuim cat mai multe persoane cu curatenia si sa-i ajutam sa o intretina (cosuri de gunoi la indemana)

  2. As putea spune ca aceste servicii au avut chiar un salt pe piata din Romania in ultimii 12-15 ani. Cei cu adevarat vechi in domeniu si-au diversificat gama de servicii …

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)