Este că sună cumva „infografic realizat de Vulpea Pămătuf”? :D

După ce zilele trecute vă adresam provocarea să îmi spuneţi cu ce vredeţi că se ocupă o firmă numită „Vulpea ucigaşă”, astăzi vin cu o nouă surată de gen: Vulpea Pămătuf :)) De data asta nu vă provoc să îmi ziceţi cu ce credeţi că se ocupă numita firmă, pentru că e cam clar, zic. Dar am decis să scriu despre ea pentru că am văzut că a realizat un infografic interesant privind interesul manifestat online faţă de domeniul serviciilor de curăţenie. Adică bulina albă pentru vulpiţa hărnicuţă, dacă îmi permiteţi niţel să dau în mintea copiilor, ceea ce vă recomand şi vouă, măcar din când în când :D

Habar nu am dacă pe partea de curăţenie sunt buni, este pentru prima dată când aud de ei, dar îmi daţi voie să apreciez faptul că vin cu astfel de informaţii, pe care mulţi dintre noi le găsesc utile. Şi care mod de abordare spune câte  ceva despre deschiderea companiei către comunicare cu clienţii şi cu publicul larg.

Ce mi se pare ciudat (nu în sensul rău, ci doar aşa că mi se pare ciudat…) este că Bucureştiul este abia pe locul 12 la capitolul „interes faţă de aceste servicii”. Iar Vrancea pe locul I, urmat de Călăraşi şi Buzău. Mno…

infographic servicii curatenie

2 comentarii la “Este că sună cumva „infografic realizat de Vulpea Pămătuf”? :D

  1. Tudor Răspunde

    Noi, cei din Focsani, am ajuns la concluzia ca cea mai buna metoda de a mentina curatenia nu este sa strangem din cand in cand gunoaiele aruncate de catre altii ci sa obisnuim cat mai multe persoane cu curatenia si sa-i ajutam sa o intretina (cosuri de gunoi la indemana)

  2. Bogdan Răspunde

    As putea spune ca aceste servicii au avut chiar un salt pe piata din Romania in ultimii 12-15 ani. Cei cu adevarat vechi in domeniu si-au diversificat gama de servicii …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: