Bună, sunt chinezu şi recunosc: îmi plac de mor reclamele magnifice

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Ziceam în urmă cu câteva luni că problema nu este publicitatea, ci publicitatea făcută prost. În lumina acestei memorabile ziceri, vă invit să vă uitaţi la două campanii. Care, în esenţă, tot un drac sunt, adică tot publicitate. Una mai pentru 2.0, dacă vreţi, dar tot publicitate este. Şi apoi să mă înjuraţi dacă nu vă uitaţi cu mare atenţie la ele. Şi apoi să îmi spuneţi mie că nu sunteţi aşa cum sunt eu, mega-fan de advertising şi publicitate şi cum mai vreţi voi să îi spuneţi atâta vreme cât este făcută foarte, foarte bine.

Prima este o ispravă pe care eu o consider absolut splendidă, gândită de cei de la WestJet. Fabuloasă ideea, fabuloasă!

Şi priviţi ce frumos au tras de pe ea tot ce se putea trage, adică nu s-au rezumat la aia şi s-au aşezat confortabil să se uite pe Animal Planet sau ceva. Ci cu mai stors din ea tot ce se putea stoarce.

Ce vedeţi mai jos este mai ciudat. Pentru UNICEF. Mă refer la faza dacă sunteţi creştini. Dar ideea de bază a reclamelor mi se pare genială. Adică provocarea de a spune cât de mult bine poţi să faci cu un click mi se pare excepţional rezolvată. Văzută la Mugur.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Bună, sunt chinezu şi recunosc: îmi plac de mor reclamele magnifice”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Top articole din această secțiune

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)