Bună, sunt chinezu şi recunosc: îmi plac de mor reclamele magnifice

Ziceam în urmă cu câteva luni că problema nu este publicitatea, ci publicitatea făcută prost. În lumina acestei memorabile ziceri, vă invit să vă uitaţi la două campanii. Care, în esenţă, tot un drac sunt, adică tot publicitate. Una mai pentru 2.0, dacă vreţi, dar tot publicitate este. Şi apoi să mă înjuraţi dacă nu vă uitaţi cu mare atenţie la ele. Şi apoi să îmi spuneţi mie că nu sunteţi aşa cum sunt eu, mega-fan de advertising şi publicitate şi cum mai vreţi voi să îi spuneţi atâta vreme cât este făcută foarte, foarte bine.

Prima este o ispravă pe care eu o consider absolut splendidă, gândită de cei de la WestJet. Fabuloasă ideea, fabuloasă!

Şi priviţi ce frumos au tras de pe ea tot ce se putea trage, adică nu s-au rezumat la aia şi s-au aşezat confortabil să se uite pe Animal Planet sau ceva. Ci cu mai stors din ea tot ce se putea stoarce.

Ce vedeţi mai jos este mai ciudat. Pentru UNICEF. Mă refer la faza dacă sunteţi creştini. Dar ideea de bază a reclamelor mi se pare genială. Adică provocarea de a spune cât de mult bine poţi să faci cu un click mi se pare excepţional rezolvată. Văzută la Mugur.

Un comentariu la “Bună, sunt chinezu şi recunosc: îmi plac de mor reclamele magnifice

  1. Georgiana Răspunde

    Da, da. Prima e foaarte tare :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: