Ce vedeţi mai jos este o surpriză şi pentru mine. Căci, fireşte, de unde era să ştiu când i-am spus Loredanei „colega, nu mai am cum să ajung la evenimentul AVON, te rog du-te tu în locul meu” (căci o ştiu cu fashion, cu feminitate, de astea) că va veni cu textul de mai jos? :)) Asta este, #păţăşti, ca să citez un clasic în viaţă pe la care bate des crivăţul.
Vă las să citiţi ce a scris Loredana. Mă rog, ce a înţeles ea ca s-a petrecut acolo… =)) După care o să vă dau şi info oficial. Ca să nu rămâneţi cu o impresie greşită, mă înţelegeţi :D
Ah, mai vreau să zic ceva: nu îmi place deloc, dar absolut deloc parte cu „şeful”. O să o bag în şedinţă la greu pe colega pentru asta! Căci am jurat, cu multă vreme în urmă, că atunci când o să ajung şeful cuiva şi nu colegul său o să îmi dau două palme cu piciorul #sauceva!
–––––––––––
Nu știu cum– dar parcă a fost totul gândit – am început să vorbesc cu Cristi azi dimineață despre haine. A, ba da, știu cum s-a ajuns la această discuție, dar nu vă spun. Deh…
El îmi spunea că nu știe ce nr poartă la haine. Poate doar la tricou. A strecurat printre dinți un L.
Nu m-am mirat, pentru că, de exemplu, nici cumnatul meu nu prea are tangență cu acest domeniu. Să-i fie cald și bine este motto-ul lui. (scuze, Marian, că dau din casă. :D) Îi cumpăr eu haine: fie online, fie din magazine. Împreună cu sora mea, normal.
Iar după ce am tot discutat și discutat despre haine cu șeful meu, Cristi (ca sa nu fac iar cacofonie), mă întreabă dacă doresc să merg la un eveniment Avon și a mai spus el ceva pe acolo..
La început i-am spus că n-aș vrea, dar apoi mi-a picat fisa “Păi cum să se ducă el la un eveniment de fashion/cosmetice, când n-are nicio tagență?”
Chiar dacă pentru mine evenimentele în general sunt un fel de “dracu” – adică, nu-mi plac de nicio culoarea, am acceptat. M-am sacrificat și m-am dus. Ca să nu mai spun că nici măcar nu eram fizic pregătită. No make-up/no nada. Nimic! Nimic!
Am fost la lansarea AvonOnline.avoncosmetics.ro. Adică, de acum poti să comanzi produsele Avon și online, dar numai prin intermediul unui reprezentant Avon. Mai multe despre acest lucru, găsești aici.
Concluzia acestei postări este următoarea: Cand șeful tău (sau un alt coleg) nu se pricepe la asta de mai sus, nu ezita să-i dai o mână de ajutor. Ca de asta jobul este numit a doua familie. :D
––––––
No, aţi citit? Păi voi credeţi că nouă la kooperativa.ro ne este uşor cu colega Loredan? :))
Şi acum info oficial despre ce s-a întâmplat acolo. Căci trebuie să fie ce şi ceva serios în postarea asta…
AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online. Platforma nou-creată marchează trecerea către un nou model de business, prin care frumusețea este mai accesibilă ca oricând.
Noul model de business reprezintă o schimbare atât în viața Reprezentanților AVON, cărora compania le oferă gratuit o afacere online la cheie – care le permite să devină antreprenori de succes în digital, cât și în cea a consumatorilor, care pot comanda online produse, acestea fiind livrate de către Reprezentanţii care oferă consiliere personalizată de beauty.
„De-a lungul timpului, am înțeles că, oricât de repede ar evolua lumea în care trăim, dorința femeilor rămâne aceeași: să fie frumoase. Se schimbă, însă, modalităţile prin care achiziţionează şi folosesc produsele cosmetice. Noua platformă este o dovadă a modului în care tehnologia se adaptează stilului actual de viaţă, mult mai dinamic, în care totul este la îndemană, în cel mai scurt timp. Încă o dată redefinim pentru clienţii noştri frumusețea, de data aceasta în mediul online. Sperăm ca platforma să fie adoptată rapid de cât mai mulţi clienţi şi să reprezinte cu adevărat un punct de referinţă în ceea ce priveşte viitorul serviciilor AVON Online” a declarat Răzvan Diraţian (foto), Director General Avon Cosmetics România şi Republica Moldova.
Noua platformă lansată confirmă creșterea din ce în ce mai accentuată a numărului de consumatori care aleg să facă cumpărături online. Astfel, conform datelor GPeC si Eurostat, aproximativ 1,2 milioane de români recurg la astfel de servicii. Procentul de 34% al cosmeticelor dintre produsele cumpărate online subliniază trendul ascendent al pieței din ultimii ani și potențialul noii platforme de a transforma Reprezentanții AVON în adevărați antreprenori, prin intermediul afacerii la cheie oferite.
Pentru mai multe informații accesați: www.avon.ro.
6 thoughts on “Ce a înţeles colega Loredana din evenimentul de lansare AVON online”
Sunteţi „bolunzi”. Deja îmi făceam probleme pt Chinezu, cum că ar fi început să se certe cu toată lumea, după faza de ieri, care am înţeles-o. Dar acum am zis că e ceva bai. Dar referinţele despre şef sunt elocvente, noroc că nu a trecut la pasiunea pentru bere, unde cred că nu trebuie să-ţi dea o mână de ajutor…, eventual o gură de ajutor.
Colega Loredana, sa mai scrieti :))
Eu sunt de acord cu toate, Loredana, Chinezu, si toata tarasenia de la „kooperativa.ro”, numai cu AVON …nu ! :) … (o voce din sala de lectura)
Singurul articol despre Avon online pe care l-am deschis. Imi place cum scrie colga Loredana :)
Multumesc, Ioana. :d
nu e chiar colegă, e coleguţă