Omul este, în esenţă, un animal. Dar unul cu facebook

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Care sunteţi, măh, de vă plângeţi că ăia de pun poze cu pisici pe facebook ia mai multe likeuri decât pozele cu voi în chiloţi pă nisipul răsfirat printre dejtele de n-au mai încăput în şlapii luaţi de la chineji?

Care sunteţi, măh, de vă puneţi poze de profil de zici  că tocmai ce vă pregătiţi să jucaţi în episodul 8796587786 din „Tânăr defel şi neliniştit degeaba”, în rolul cablului de alimentare de la uscătoru de păr cu care îşi flendură gajicele pletele când fac lecramă la promo?

Care sunteţi, măh, de comentaţi că câinele vostru e mai fotojenic decât câinele lu lor, dar că decât aţi făcut poza pă care aţi pus-o pă net în kontrîjur şi daia nu vă iasă shareu mai bengocea decât lu alţii?

Care sunteţi, măh, ăia de populaţi netul ca să nu zică nimeni că nu are cine să înghită toate mizeriile cu care vă hrăniţi ca animale superioare, cu ambitusul ontologic mai larg decât Groapa lu Mariana (aş zice Marianelor, dar v-ar fi greu cu număratul, aşa că vă iert…)?

Care sunteţi, măh, de daţi like la ce dau alţii share şi share la ce nu dă nimeni întreg la cap like?

Care sunteţi, măh, care esteţi?

I-aş ruga (vorba vine) pe toţi cei care se simt (vorba vine) în descrierile de mai sus să nu uite un adevăr irefutabil: omul este, în esenţă, un animal. Dar unul cu facebook.

PS Postare inspirată de simpaticul concurs cu poze cu animale al celor de la Digi Animal World. „Inspirată” as in „eu am primit mail cu informaţia asta şi mi-avenit să scriu„, nu e campanie sau nuş ce.

PS bis Sper din tot coraconul ca nu vă regăsiţi nici unul în descrierile de mai sus.

PS ultim Sper din tot coraconul că aveţi nişte animale pe care le iubiţi aşa cum merită iubite animalele :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Omul este, în esenţă, un animal. Dar unul cu facebook”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)