Pe 1 octombrie se întâmplă IAB Forum România 2013. Unde veţi afla (eu sunt la SMS Cluj) despre
”Life on Digital Planet Brand”, studiu prezentat de GfK – proiectul demonstrează impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand și analizează modul în care marketerii se pot folosi de online pentru a crește awareness-ul anumitor branduri sau pentru a schimba percepții în legătură cu altele; prin compararea a trei campanii diferite, studiul GfK evaluează contribuția mediului online într-un mix de comunicare;
Informații despre comportamentul utilizatorului român de Internet, studiu realizat în premieră la noi de către Gemius; studiul prezintă date despre: comunitatea de utilizatori de Internet din România, profilul utilizatorului român care navighează online, frecvența de folosire a Internetului, un top al celor mai populare site-uri ș.a.
Utilizarea Paid, Owned & Earned Media în procesul de branding, studiu prezentat de MediaDirection; studiul face o analiză a noului ecosistem comunicațional și evidențiază modalitățile în care marketerii se pot folosi de media pentru a ajunge la consumatori.
Info oficial: Comunicat de presa IAB Forum Romania 2013
Foarte bună resursă la Florin Roşoga pe partea de cursuri online. Recomand.
Cum vi se pare asta cu #undeibicla?
Ford caută şoferul anului.
Michelin România ne anunţă că cei de la GRSP România au lansat un concurs de reportaje pe tema siguranţei rutiere, la care sunt invitaţi să participe şi bloggerii, fireşte.