– Am făcut un viral! – Du-te, măh, cu vaca…

Primesc aproape în fiecare săptămână câte un mail în care mi se spune ceva de genul „uite ce viral am făcut, tocmai l-am lansat!„. În cam 98.645% din cazuri, clipuleţul este cel puţin modest. Iar performanţele sale după câteva zile nu depăşesc câteva sute de vizualizări. Deci, evidamont, nu este viralul promis.

Căci, nu-i aşa?, viralul nu îl face cel care face clipul, cel care face clipul face doar clipul, viralul îl facem noi, cei care ne uităm şi care sharuim clipul cu pricina, transformându-l astfel din producţia de studio pusă pe net în viralul care circulă de rupe şi care, de multe ori, îşi consumă creatorii (dar despre asta într-un episod următor).

Aşa că îmi permit o recomandare: cei care mai trimit astfel de mailuri să înlocuiască expresia „am făcut un viral” cu mult mai aproape de adevăr „am făcut un clip, care sperăm din tot coraconul că o să ajungă viral„.

4 comentarii la “– Am făcut un viral! – Du-te, măh, cu vaca…

  1. Mediatorul Răspunde

    Eu zic să le dai totuși o mică șansă. Sunt multe situații în care clipuri vechi de 2-3 ani devin virale în prezent deoarece la început sunt mai greu de remarcat. :)

    • Cristian China Birta Răspunde

      Se intampla, dar rar, foarte rar. Oricum nu despre asta vorbesc eu, ci despre faptul ca ala zice ca a facut un viral. De parca stie de la inceput ca o sa fie viral. Ceea ce, fireste, se intampla doar in extrem de putine cazuri. Adica sa ajunga viral :D

  2. BogDan Răspunde

    Yeap, Graal-ul internautului, viralul. Nu ştie ce este, habar nu are ce să facă pentru a pregăti unul, dar nene, a făcut un viral. Yeap.

  3. D-Petre Răspunde

    Poate ca sunt atat de „buni” incat nici nu mai fac diferenta intre un clip si un viral :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: