Nope, nu e campanie, nu e advertorial. Este ceea ce consider eu a fi firesc. Adică să mulţumesc unei companii care a răspuns unui apel lansat în blogosferă. Sigur că mulţi nu vor să spună acest atât de simplu „mulţumesc” din motive care mă întristează oarecum. Căci, consideră ei, e naşpa să lauzi un brand aşa pe degeaba sau, mai rău, „ce o să zică unii că vorbesc de bine despre un brand„.
Eu mă uit altfel la chestiunea în cauză. Şi văd că un brand a făcut cele de mai jos:
1. A răspuns unui apel din blogosferă.
2. A rezolvat o situaţie, care, altfel, nu ştiu cum s-ar fi rezolvat.
Câştigă şi brandul nişte beneficii de imagine? Desigur. Aşa cum este şi firesc într-o lume de oameni normali care fac lucruri, nu doar critică pe alţii că le fac.
Mulţumim, Unicredit, aşadar.
4 thoughts on “Mulţumim, Unicredit”
Win-win sitiuation. Parcă am mai auzit pe undeva de chestia asta. :)
Comunicarea eficientă dezleagă multe situații limită. Foarte bine lucrat.
Dau un pic din casa acum, cum ar veni: echipa de social media de la Unicredit este de mare angajament. O sa se vada asta si pe mai incolo. Caci, fireste, acum se vede din plin :D
Nu cred ca am laudat brand-ul pe degeaba, as scrie 100 de articole ca ala pe zi si as fi fericita ca exista oameni carora sa le spun Multumesc. Speranta, bucuria, increderea in ceilalti pe care le-am primit au facut mai mult decat orice stimulent :)
ne inclinam la atatea laude :)