Mulţumim, Unicredit

Nope, nu e campanie, nu e advertorial. Este ceea ce consider eu a fi firesc. Adică să mulţumesc unei companii care a răspuns unui apel lansat în blogosferă. Sigur că mulţi nu vor să spună acest atât de simplu „mulţumesc” din motive care mă întristează oarecum. Căci, consideră ei, e naşpa să lauzi un brand aşa pe degeaba sau, mai rău, „ce o să zică unii că vorbesc de bine despre un brand„.

Eu mă uit altfel la chestiunea în cauză. Şi văd că un brand a făcut cele de mai jos:

1. A răspuns unui apel din blogosferă.

2. A rezolvat o situaţie, care, altfel, nu ştiu cum s-ar fi rezolvat.

Câştigă şi brandul nişte beneficii de imagine? Desigur. Aşa cum este şi firesc într-o lume de oameni normali care fac lucruri, nu doar critică pe alţii că le fac.

Mulţumim, Unicredit, aşadar.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

4 thoughts on “Mulţumim, Unicredit”

  1. Nu cred ca am laudat brand-ul pe degeaba, as scrie 100 de articole ca ala pe zi si as fi fericita ca exista oameni carora sa le spun Multumesc. Speranta, bucuria, increderea in ceilalti pe care le-am primit au facut mai mult decat orice stimulent :)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)